וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונה שרד מותחן של יותר מארבע שעות בדרך לרבע, גם זברב העפיל

הדני נחלץ מבור עמוק וניצח 6:7 (3), 6:3, 4:6, 6:1, 6:7 (7) את סרונדולו, לקראת דרבי סקנדינבי מול רוד הנורבגי ברולאן גארוס. הגרמני מחץ את דימיטרוב ויתמודד נגד אצ'ברי המפתיע. יריבתה של שביונטק פרשה, גם ג'אבור, חדד מאיה וגוף עלו אצל הנשים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.6/ספורט1

משחקי שמינית גמר הרולאן גארוס הגיעו היום (שני) לסיומם, כאשר הולגר רונה שרד מותחן מרתק מול פרנסיסקו סרונדולו ויפגוש לדרבי סקנדינבי ברבע הגמר את קספר רוד וסשה זברב הביס את גריגור דימיטרוב וייפגש עם הארגנטינאי המפתיע תומאס מרטין אצ'ברי. אצל הנשים המדורגת מספר 1 איגה שביונטק שיחקה פחות מחצי שעה לפני שיריבתה צורנקו פרשה, והיא תשחזר מול קוקו גוף את הגמר מאשתקד.

משחקי רבע הגמר

גברים:

אלקראס - ציציפאס
דג'וקוביץ' - חצ'אנוב
רונה - רוד
זברב - אצ'ברי

נשים:

שביונטק - גוף
חדד מאיה - ג'אבור
פבליוצ'נקובה - מוחובה
סביטולינה - סבאלנקה

הטניסאי הנורבגי קספר רוד בטורניר רולאן גארוס. Clive Mason, GettyImages
הפעם הוא לא נתן לצ'יליאני לקלקל לו. קספר רוד/GettyImages, Clive Mason

גברים

פיינליסט השנה שעברה קספר רוד (4) התגבר על יריב צ'יליאני שהדיח בסיבוב הקודם את טומי פול (16), וכפה משחק צמוד היום, אך לא הצליח לנצח באף מערכה בניגוד למה שקרה בטורניר ז'נבה לפני שבועיים, אז מנע מהנורבגי זכייה שלישית ברציפות בדרך לסיים כאלוף. רוד ניצל 67 טעויות לא מחויבות של יריבו כדי לנצח 6:7(3), 5:7, 5:7.

הדני הולגר רונה (6) יהיה יריבו בדרבי הסקנדינבי ברבע הגמר, לאחר ששרד מותחן מתיש מול פרנסיסקו סרונדולו הארגנטינאי (23) עם 6:7 (3), 6:3, 4:6, 6:1, 6:7 (7) אחרי 4:03 שעות. סרונדולו הדיח את טיילור פריץ בסיבוב השלישי והיה קרוב לנצח מדורג נוסף מהטופ 10, אבל רק כמעט. הוא נהנה מיתרון 0:40 במשחקון השמיני של המערכה, אבל רונה יצא מבור ענק כשהציל שלוש אפשרויות שבירה, נכנס למומנטום אדיר ואז מיד שבר בהזדמנות הראשונה שלו. כשנראה היה שהארגנטינאי על הקרשים, הוא הגיב בשבירה משלו והשניים המשיכו לשובר-שוויון דרמטי עד 10. סרונדולו כבר השיג מיני-שבירה ל-3:5 ונראה בדרך הנכונה, אבל רונה הרגיע את אנשיו ביציע, נשאר מפוקס וראה את יריבו טועה ליד הרשת. הדני סיפק שתי נקודות אדירות, עלה ל-7:9 ושבר שוב בנקודת המשחק. רבע גמר שני ברציפות לטניסאי בן ה-20.

סשה זברב (22) מוכיח שהוא חוזר לעצמו ובגדול ואחרי שבשבת הדיח את פרנסס טיאפו (12) בארבע מערכות ואחרי שנחלץ מפיגור, הערב הביס 1:6, 4:6, 3:6 את הבולגרי גריגור דימיטרוב (28) תוך שעתיים ו-17 דקות. במערכה הראשונה עלה הגרמני ל-0:4 מהיר, במערכה השנייה נחלץ מפיגור 4:2 עם שתי שבירות רצופות ובמערכה השלישית שבר במשחקון השמיני כדי לעלות ל-3:5 ולגמור סיפור מיד אחר כך.

ארגנטינאי נוסף שעלה היום על החימר והפתיע בגדול זהו תומאס מרטין אצ'ברי שעד הרולאן גארוס הנוכחי הישג השיא שלו בטורנירי גרנד סלאם היה הסיבוב השני באוסטרליה מוקדם יותר השנה, אבל כעת הוא כבר ברבע הגמר. אצ'ברי שמדורג 49 בעולם פגש את יושיהיטו נישיאוקה שמדורג 27 בתחרות ואחרי שהתקשה מולו במערכה הראשונה ונזקק לשובר שוויון, הביס את היפני בשתי המערכות הבאות בדרך ל-6:7 (8), 0:6, 1:6.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קוקו גוף טניסאית אמריקנית. רויטרס
שחזור הגמר מהשנה שעברה. קוקו גוף/רויטרס

נשים

איגה שביונטק, האלופה המכהנת ברולאן גארוס שזכתה גם באליפות ארצות הברית האחרונה, לא שמטה אף מערכה בשלושת הסיבובים הקודמים ואת שמינית הגמר צלחה בלי לקחת אחת. הפולנייה (1 בעולם) הובילה 1:5 על לסיה צורנקו אחרי 29 דקות, ואז האוקראינית בת ה-34 (66 בעולם) כבר לא יכלה להמשיך בגלל פציעה ופרשה מהטורניר.

קוקו גוף (6) תנסה לנקום בשביונטק בשחזור הגמר מהשנה שעברה, לאחר שהבטיחה רבע גמר שלישי ברציפות ברולאן גארוס עם 5:7, 2:6 על קרולינה שמידלובה. המדורגת 100 בעולם הפתיעה כשלא איבדה מערכה עד המפגש הזה וגם ידעה לחזור פעמיים מפיגור שבירה במערכה הראשונה, אבל האמריקנית הצעירה שברה בשלישית ובמערכה השנייה טיילה לניצחון.

אונס ג'אבור הטוניסאית (7), שהגיעה לפריז אחרי הדחה מפתיעה בסיבוב הראשון ברומא ובסיבוב הקודם נחלצה מפיגור מערכה אחת לפני שהדיחה את דנילוביץ' הסרבית, חזרה לעצמה היום כששמטה רק ארבעה משחקונים מול ברנרדה פרה האמריקאית (36 בעולם) בדרך לניצחון 3:6, 1:6. בשלב הבא היא תפגוש את ביאטריס חדד מאיה (14), שהפכה לברזילאית הראשונה להעפיל לרבע גמר הרולאן גארוס מאז 1968, אחרי שחזרה מפיגור לניצחון 7:6(3), 3:6, 5:7 על שרה סוריבס טורמו הספרדייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully