וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד אמיתי או לוחמה פסיכולוגית? מיאמי משתפכת על יוקיץ', ו"זה לא תמים"

התפעלות אותנטית או טקטיקת הרדמה? אחרי הסרטון הויראלי שהמחיש את ה"גאונות" של יוקיץ', ג'ימי באטלר מפרגן לחלק הלא מוערך במשחק שלו. לאורי כבר משווה בין כוכבי דנבר לצמדים היסטוריים

שחקני דנבר נאגטס אחרי הניצחון במשחק 1 בגמר/מתוך טוויטר

מיאמי יודעת שהפסד הלילה (בין ראשון לשני, 3:00) במשחק 2 של סדרת גמר ה-NBA מול דנבר, יהפוך את הסיכויים שלה לזכות באליפות סנסציונית לנמוכים. ההיט נמצאים בפיגור 1:0 אחרי הפסד 104:93 במשחק 1, ויודעים שהסטטיסטיקה לא לטובתם. 70% מהקבוצות שניצחו במשחק הראשון בסדרות הגמר לאורך ההיסטוריה, המשיכו כל הדרך לטבעת, ופיגור 2:0 כבר יהיה בור גדול מאוד.

אולי זו הסיבה שלקראת המשחק, שחקני מיאמי הפליגו במחמאות לכוכבי דנבר ניקולה יוקיץ' וג'מאל מארי. "הג'וקר מזיז רגליים טוב מאוד בהגנה. הוא ריבאונדר הגנה אדיר, ויודע להוציא מתפרצות ברמה הכי גבוהה שיש. כולם מדברים על היכולות ההתקפיות שלו, אבל הוא לא רק שחקן התקפה, אלא גם שומר מעולה", אמר ג'ימי באטלר על יוקיץ'.

חיזוק נוסף לדברים של באטלר הגיע מסרטון שהפך לויראלי בימים שאחרי המשחק הראשון בסדרה. בסרטון נראה יוקיץ' מזהה תוך כדי שהוא עומד על קו העונשין, תרגיל התקפי שההיט מסמנים, ומתדרך את חבריו לקבוצה בהתאם. בפוזשן ההגנתי שלאחר מכן, הוא חוטף מסירה שיועדה לבאם אדבאיו, במהלך שממחיש את חוכמת המשחק הייחודית שלו.

"אני כן חושב שאני שומר יותר טוב ממה שחושבים. אולי מגיע לי פרס כלשהו", התלוצץ יוקיץ' לקראת המשחק הלילה.

ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס. רויטרס
שחקן של שני צדדים? יוקיץ'/רויטרס

יוקיץ' וג'מאל מארי חיברו 53 נקודות משותפות במשחק 1, והיו אחראים באופן ישיר על 87 נקודות, בסלים ישירים שלהם או באסיסטים. ג'יי ג'יי רדיק שמשמש כפרשן ESPN כבר מצהיר ש"הם חד וחלק הצמד הטוב ביותר ב-NBA כיום", וג'ימי באטלר מסכים.

"הם טובים בהכל. הם מסוגלים לקלוע 50 נקודות כל אחד בערב נתון, אבל לצד זה הם גם מאוד אוהבים למסור, ונהנים לערב את החברים שלהם לקבוצה. השילוב ביניהם מעולה", אומר כוכב מיאמי.

גם קייל לאורי הוותיק מסכים שהשילוב בין השניים יוצא דופן, ואפילו מעז להשוות אותו לצמדים היסטוריים אחרים. "יצא לי לשחק נגד טים דאנקן וטוני פארקר, והשילוב ביניהם היה דומה. ג'מאל ויוקיץ' קטלניים יחד, שניהם מסוגלים לקלוע ולמסור, ויש ביניהם כימיה מעולה. השילוב ביניהם טוב מאוד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ג'ימי באטלר, מיאמי היט, מוקף בשחקני דנבר נאגטס. Jamie Schwaberow, GettyImages
טקטיקת ההרדמה תעבוד?/GettyImages, Jamie Schwaberow

אבל בארצות הברית מבינים היטב שלפחות חלק מהאמירות של שחקני מיאמי לא ממחישות התלהבות אותנטית שלהם מכוכבי דנבר, אלא גם קשורה לפחות באופן חלקי בניסיון "להרדים" את יוקיץ' ומארי לקראת משחק 2, ולהעביר את הלחץ לכיוון שלהם.

"מיאמי הכי נהנית להיות בעמדת האנדרדוג. היא יודעת שהשיח על המעמד ההיסטורי של יוקיץ' והכותרות על חוסר ההערכה לג'מאל מארי, כל זה רק משרת אותה", הסבירו ב-ESPN.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully