וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתאגרפת השחיתה את המרצדס של יריבתה - עם גרפיטי בשגיאת כתיב

אחרי העימות האלים וגניבת החגורה, אסטריד ווט ניסתה לנקום ועשתה מעצמה צחוק. שיא האירוניה: יריבתה לעגה לה על הטעות, ועשתה שגיאת כתיב בעצמה

המתאגרפת אסטריד וויט/wettastrid

המתאגרפת אסטריד ווט עשתה טעות מביכה בזמן שהשחיתה את המכונית של יריבתה, אלקסיה גרייס. המתאגרפת, שמתהדרת בחשבון OnlyFans, צילמה את עצמה עושה גרפיטי על המרצדס החדשה של אלקסיה בזמן שהריב הסוער של השניים נמשך. הבעיה: היא כתבה בשגיאת כתיב.

הקרב ביניהן התחיל כאשר אסטריד, שמתאגרפת בסבב Misfits Boxing של KSI, התקוטטה עם אלקסיה במהלך מסיבת עיתונאים. אלקסיה זרקה מים על אסטריד, מה הצית קטטה בין שתי כוכבות OnlyFans, כאשר מספר מאבטחים נאלצו להתערב כדי להפריד ביניהן.

עוד בוואלה!

לפני הקרב התנשקו, בסיומו חשפו חזה: סערה בזירת MMA

לכתבה המלאה

ואז, כדי להוסיף עוד שמן למדורה, חגורת האליפות של אסטריד נגנבה על ידי אלקסיה. אסטריד הגיבה בפומבי והעלתה קליפ קצר שלה מרססת את מכוניתה של אלקסה: "ALEXIA GRACE I TLD YOU WATCH YOUR BACK."

המתאגרפת אסטריד ווט. אינסטגרם, wettastrid, צילום מסך
לא העיפרון הכי חד/צילום מסך, אינסטגרם, wettastrid
המתאגרפת אסטריד ווט. אינסטגרם, wettastrid, צילום מסך
ואז הגיעה התשובה..../צילום מסך, אינסטגרם, wettastrid

אסטריד קפצה על מכסה המנוע של המכונית של אלקסיה והחלה לאיית את המילה 'גנבת' באותיות אדומות גדולות. עם זאת, דבר אחד היא אייתה את זה לא נכון - במקום "THIEF" כתבה "THEIF".

המבוכה נמשכה, כאשר אלכסיס ענתה לה והגיבה - וכתבה: "learn how to spell its embarrassing", ולמעשה גם היא טעתה, מאחר שכתבה "its" ולא "it's". כך או כך, השתיים ספגו תגובות נלעגות ברשת.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully