וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מהפך הירואי: ברצלונה ניצחה את וולפסבורג וזכתה בליגת האלופות

עודכן לאחרונה: 3.6.2023 / 19:03

קבוצת הנשים של ברצלונה נחלצה מפיגור 2:0 במחצית הראשונה וניצחה 2:3 בזכות מחצית שנייה חלומית לעיני מעל 33 אלף צופים. פטריסיה גיחארו כיכבה עם צמד, רולפו השלימה את המהפך

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.6/ספורט1

קבוצת הנשים של ברצלונה זכתה הערב (שבת) בליגת האלופות אחרי מהפך הירואי ו-2:3 בלתי נשכח על וולפסבורג הגרמנית. מעל 33 אלף אוהדים ואוהדות נדחסו ליציעי אצטדיון פילפס שבהולנד וראו מחצית במעמד צד אחד.

אווה פאיור כבשה לגרמנים אחרי שלוש דקות בלבד ובישלה לאלכסנדרה פופ את ה-0:2 בדקה ה-37. אלא שברצלונה חזרה נחושה מההפסקה ופטריסיה גיחארו צימקה ל-2:1 בדקה ה-48 בבעיטה מרחוק. שתי דקות בלבד חלפו וגיחארו השלימה צמד בזק עם נגיחה מקרוב וקבעה 2:2. בארסה לא הורידה את הרגל מהגז ופרידולינה רולפו השלימה את המהפך בדקה ה-70 כשהיא מנצלת קומדיה של טעויות בהגנת האקסית שלה.

פטריסיה גויחארו ברצלונה נשים. רויטרס
הובילה את הקאמבק. פטריסיה גיחארו/רויטרס

עד כמה דומיננטית קבוצת הנשים של ברצלונה? הקבוצה הזו השלימה זכייה בשלושה תארים עונה שלישית ברציפות. רשימת התארים שלה בשלוש השנים האחרונות כוללת שלוש אליפויות, שתי זכיות בליגת האלופות, שני גביעים ושני גביעי סופרקופה ספרדי. בעונה שעברה אגב, בארסה הפסידה בגמר לאותה וולפסבורג, שנפרדת מהתואר שלה אחרי משחק דרמטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully