וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ישנתי יומיים, היו לי חום וכאבי ראש": ריבאקינה פרשה מרולאן גארוס

המדורגת רביעית בעולם הגיעה במומנטום חיובי אחרי זכייה ברומא, אבל נכנעה למחלה לפני הסיבוב השלישי: "קשה לי לנשום"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.6/ספורט1

ילנה ריבאקינה קיוותה להמשיך ברולאן גארוס את מגמת הטיפוס שלה אל פסגת טניס הנשים העולמי, אבל נאלצה להודיע היום (שבת) על פרישה מאליפות צרפת הפתוחה בעקבות מחלה בדרכי הנשימה העליונות. המדורגת רביעית בעולם לא עלתה למשחק מול שרה סוריבס טורמו הספרדייה במסגרת הסיבוב השלישי בתחרות.

ריבאקינה, אלופת ווימבלדון המכהנת שפתחה את 2023 עם העפלה לגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה, קיוותה לשפר את הישג השיא שלה ברולאן גארוס - רבע גמר ב-2021 - אחרי שכבר רשמה הצלחה בעונת החימר הנוכחית עם זכייה בטורניר המאסטרס ברומא לפני שבועיים. אלא שלאחר משחקה בסיבוב השני בו ניצחה את לינדה נוסקובה, הקזחית החלה להרגיש חולה והיום סיפרה שלא הצליחה להחזיק יותר מ-10 דקות באימון האחרון.

ילנה ריבאקינה, טניסאית קזחית. Anne-Christine POUJOULAT / AFP, GettyImages
נעצרה במומנטום חיובי. ריבאקינה/GettyImages, Anne-Christine POUJOULAT / AFP

"הרופאים אמרו לי שיש כרגע הרבה וירוסים כאן בפריז, וכנראה שהמערכת החיסונית שלי קרסה ונדבקתי במשהו", אמרה ריבאקינה. "לא ישנתי טוב ביומיים האחרונים, היה לי חום, כאבי ראש. אתם יכולים גם לשמוע את זה בקול שלי. קשה לשחק ככה, בטח שלא לרוץ ואפילו לנשום. זו ההחלטה הנכונה היחידה שהייתה יכולה לקבל".

"ברור שמאוד מעציב אותי שאני לא מסוגלת לשחק, אבל אני מניחה שאלה החיים", הוסיפה. "יש הרבה עליות וירידות, רציתי לתת היום 100% ואני רחוקה משם. הגעתי לכאן בגישה חיובית, הייתי חסרת מזל. אנסה להתאושש ולעשות את המיטב כדי להגיע מוכנה לעונת הדשא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully