וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקראס וציציפאס ייפגשו ברבע הגמר, גם דג'וקוביץ' בשלב הבא

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 23:24

רולאן גארוס: הספרדי המדורג 1 הביס את מוזטי בשלוש מערכות ויתמודד מול היווני שדילג מעל אופנר. הסרבי (3) ניצח בשלוש מערכות את ורייאס. סביטולינה שחזרה מחופשת הלידה הפתיעה את קסאטקינה, סבאלנקה העפילה לשמונה האחרונות בצרפת לראשונה

הסיכום השבועי, 1.6/ספורט 1

משחקי שמינית הגמר ברולאן גארוס יצאו לדרך, כאשר נובאק דג'וקוביץ' וקרלוס אלקראס כבר הבטיחו את מקומם ברבע הגמר. בנשים גם ארינה סבאלנקה העפילה לרבע הגמר בחיפוש אחרי גמר גרנד סלאם ראשון, בעוד דריה קסטקינה הופתעה והודחה בידי אלינה סביטולינה.

משחקי רבע הגמר

גברים:
אלקראס - ציציפאס
דג'וקוביץ' - חצ'אנוב
רונה/סרונדולו - יארי/רוד
דימיטרוב/זברב - אצ'ברי/נישיאוקה

נשים:
שביונטק/טסורנקו - שמידלובה/גוף
סוריבס טורמו/חדאד מיה - ג'אבור/פרה
אנסטסיה פאבליצ'נקובה - מוחובה
סביטולינה - סבאלנקה

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. רויטרס
מרחק שלושה ניצחונות מזכייה. דג'וקוביץ'/רויטרס

גברים

המדורג 1, קרלוס אלקראס, עד כה לא התקשה יותר מדי בטורניר החימר. היום הוא פגש משוכה קשה יותר בדמותו של לורנצו מוזטי (17, איטליה) שכבר הספיק להפתיע את קמרון נורי בסיבוב הקודם. במפגש האחרון בין השניים ביולי האחרון, האיטלקי גבר על הספרדי הצעיר בגמר טורניר המבורג. אלא שהפעם קיבלנו משחק במעמד צד אחד שבו הספרדי שלט ביד רמה וניצח בשלוש מערכות 3:6, 2:6, 2:6 בתוך קצת יותר משעתיים. אלקראס יפגוש ברבע הגמר את ציציפאס היווני לקרב ענקים של ממש, אך בכושר הזה נראה שרק נובאק דג'וקוביץ' מסוגל, אולי, להכניע אותו.

נובאק דג'וקוביץ' (3, סרביה) עשה בקלות די יתרה צעד נוסף בדרך לעקוף את רפאל נדאל בטבלת הזוכים בכל הזמנים בטורנירי הגרנד סלאם, כאשר הביס 3:6, 2:6, 2:6 את חואן פאבלו וריאס, הפרואני שמדורג 94 בעולם. במערכה הראשונה עלה דג'וקוביץ' ל-0:4 מהיר בדרך לניצחון, בשנייה עלה ל-1:4 אחרי השבירה השנייה וכך עשה גם בסט השלישי כדי לנצח תוך כמעט שעתיים ולסדר לעצמו מפגש עם קארן חצ'אנוב בשלב הבא.

יריבו קארן חצ'אנוב (11, רוסיה) גבר על לורנצו סונגו האיטלקי (48 בעולם) שהפתיע את אנדריי רובלב וגם מולו עלה ל-1:6, אך הרוסי הפך עם 4:6, 6:7 (7), ו-1:6. סטפנוס ציציפאס (5, יוון) התקשה במערכה הראשונה מול סבסטיאן אופנר (118, אוסטריה) עם 5:7 צמוד, אך לאחר מכן שייט עם 3:6 ו-0:6 קליל במה שיהיה המשחק המרכזי בשלב רבע הגמר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הטניסאית הרוסייה אנסטסיה פאבליוצ'נקובה. רויטרס
תזנק כ-200 שלבים. פאבליוצ'נקובה/רויטרס

נשים

המדורגת שנייה ארינה סבאלנקה ממשיכה במסעה לעבר גרנד סלאם שני אחרי שזכתה באוסטרליה השנה והיא השוותה את הישג השיא שלה ברולאן גארוס כשגברה הערב על סלואן סטיבנס האמריקאית המדורגת 30 בעולם בתוצאה 6:7 (5), 4:6 תוך שעה ו-43 דקות.

אנסטסיה פאבליוצ'נקובה (רוסיה, 333), כמובן המדורגת במקום הנמוך ביותר בסבב מהנשים שנותרו בטורניר, עלתה לרבע הגמר אחרי ניצחון גדול על אליסה מרטנס (28, בלגיה). הרוסייה בת ה-31 הפסידה במערכה הראשונה 6:3, אבל ניצחה 6:7 (3) 3:6 בשתי המערכות הבאות, כשהיא מנצלת גם פציעה של הבלגית, והרוסייה שהייתה בגמר ב-2021 שוב מצטיינת על החימר הפריזאי, ומעפילה בפעם השלישית לרבע הגמר בצרפת. כעת פאבליוצ'נקובה, שנעדרה כמעט שנה מהסבב בגלל פציעה, צפויה לזנק למעלה מ-200 שלבים בדירוג ובשלב הבא היא תפגוש את קרולינה מוחובה (43, צ'כיה) שגברה 4:6, 3:6 על אלינה אבנסיאן (רוסיה, 134).

אלינה סביטולינה, שבעבר הייתה מדורגת 3 בעולם, מנסה לפלס את דרכה בחזרה לטופ אחרי שחזרה מחופשת לידה. האוקראינית שמדורגת כיום במקום ה-192 הפתיעה את דריה קסאטקינה (9, רוסיה) 4:6, 6:7(5) וחזרה לרבע הגמר בגרנד סלאם הראשון שלה מאז אליפות אוסטרליה בשנה שעברה - עוד לפני ההריון מבן זוגה הטניסאי גאל מונפיס.

חבטה ונפסלה: אירוע חריג במשחק הזוגות

אירוע חריג נרשם במשחק הזוגות אצל הנשים: מיו קאטו היפנית ואלדילה סוטג'יאדי נפסלו והודחו, אחרי שקאטו חבטה במכוון בנערה מביאת כדורים. הנערה החלה לבכות אחרי שהכדור פגע בראשה, וסיפרה לשופט על שאירע. המארגנים ניגשו לטניסאיות, והודיעו להן שהן מודחות. בעקבות זאת, היפנית החלה גם היא לבכות. יש לציין שהפרס הכספי על ההעפלה לרבע הגמר הוא 80 אלף יורו, לעומת ה-43 אלף שהובטחו לשתיים מהסיבוב השלישי. השתיים שהודחו הוליכו 1:3 במערכה השלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully