וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה רוצה לצרף את איתי שכטר וכבר פנתה אליו

במועדון משוכנעים שהחלוץ יוכל לתרום הן מקצועית והן בחדר ההלבשה, ומעוניינים להחזירו לקדנציה שנייה. למרות הרצון של אנו וטוומאסי להשתדרג, בינתיים לא התקבלו הצעות מפתות

תקציר הניצחון 0:3 של בית"ר ירושלים על מכבי נתניה בגמר גביע המדינה/ספורט1

בזמן שמרבית שחקני ליגת העל וגם חלק מהמאמנים ואנשי הצוות נמצאים כעת בחופשות פרטיות כחלק מפגרת הקיץ, במכבי נתניה החלו בעבודה לקראת עונת 2023/24. אחרי שהמאמן רן קוז'וק חתם על חוזה לעונה נוספת כפי שפורסם ב"וואלה! ספורט", החלו היהלומים במלאכת הרכבת הסגל ואחד השמות המעניינים שעלו על הפרק הוא זה של איתי שכטר, שקיבל לאחרונה פנייה מהמועדון.

שכטר בן ה-36, שסיים חוזה של שנתיים בהפועל באר שבע והפך לשחקן חופשי, כבר שיחק בנתניה בין השנים 2006 ו-2009 והוא מוערך מאוד בקרב הצוות המקצועי של היהלומים, שמשוכנעים שהוא יכול לתרום הן על המגרש והן בחדר ההלבשה.

חלוץ מכבי נתניה איתי שכטר. יותם רונן
בקרוב שוב יהלום? איתי שכטר במדי מכבי נתניה/יותם רונן

בנתניה עוקבים אחר התפתחויות גם בגזרת הזרים, כאשר בשלב זה לא ברור אם בוריס אנו ופטריק טוומאסי ימשיכו לעונה נוספת, למרות שהאופציה על שניהם מומשה והמועדון האריך את חוזיהם בעונה נוספת.

ראשי המועדון מודעים הן לביקוש שיש אחר אנו וטוומאסי והן לרצונם של השניים להשתדרג ולעבור לקבוצות גדולות יותר, אולם עד כה לא התקבלו הצעות כספיות מפתות ולא נפתח שום משא ומתן עם מועדון אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully