וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר שגיב ואיתמר לבנון יתחרו באליפות אירופה בטריאתלון

שני הטריאתלטים ממכבי תל אביב ייצאו לתחרות במדריד, המתנהלת במתכונת המרחקים האולימפיים: 1500 מטרים שחייה, 40 קילומטרים אופניים ו-10 קילומטרים ריצה. את הישג השיא שלו באליפות אירופה רשם שגיב ב-2017 - מקום 9

שחר שגיב. יחצ,
שחר שגיב/יחצ

הטריאתלט האולימפי הבכיר של ישראל שחר שגיב (29) ממכבי תל אביב, יתחרה מחר (ראשון 14:30 שעון ישראל) באליפות אירופה המתקיימת במדריד בהשתתפות 65 טריאתלטים. מי שזו עבורו הופעה ראשונה בקריירה באליפות אירופה לבוגרים הוא איתמר לבנון (21) ממכבי תל אביב TRIMORE המדורג במקום ה-55 בתחרות ובמקום ה-157 בדירוג האולימפי.

התחרות מתנהלת במתכונת המרחקים האולימפיים: 1500 מטרים שחייה, 40 קילומטרים אופניים ו-10 קילומטרים ריצה. את הישג השיא שלו באליפות אירופה רשם שגיב ב-2017 - מקום 9. שגיב המדורג ערב אליפות אירופה במקום ה-31 בדירוג האולימפי, מדורג בתחרות זו במקום ה-9. אליפות אירופה מעניקה ניקוד להשגת הכרטיס למשחקים האולימפיים פריז 2024.

איתמר לבנון. יחצ,
איתמר לבנון/יחצ

שחר שגיב אמר לפני התחרות: "אחרי שפתחתי את העונה לא כל כך טוב, למרות הציפיות הרבות שיש לי מעצמי ומשלא הצלחתי להביא עדיין לידי ביטוי את היכולות הטובות שלי, אני מקווה שאחזור מחר למקום הטוב שלי ולאזורים שאני אוהב להתחרות בהם - הדבוקות הקדמיות. אני מקווה שאוכל לעשות הישג טוב. כל תחרות עבורי מהווה הזדמנות לעשות משהו גדול. אני ממשיך בגישה האופטימית והחיובית שלי. אני יודע מה עשיתי באימונים ומה אני שווה ומקווה שאחבר את כל הדברים ביחד מחר ביום התחרות. השאיפה שלי לתת תחרות שיא ולשפר את המיקום שלי באליפות אירופה".

  • עוד באותו נושא:
  • טריאתלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully