וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל יודעת ש"היריבה חזקה", אך בטוחה בעצמה: "לא חשוב מי פותח"

המאמן רמון מנזס הבהיר שישראל "הגיעה לכאן בזכות, מודעים לקושי שמצפה לנו". ז'אן פדרוסו לא מודאג מהחיסורים בהגנה

תקציר: ברזיל - תוניסיה 1:4 (שמינית גמר מונדיאליטו)/ספורט1

נבחרת הנוער של ישראל תנסה להפתיע הערב (שבת, 20:30) את ברזיל ברבע גמר אליפות העולם עד גיל 20, ולמנוע מהסלסאו להתקדם צעד נוסף לעבר זכייה שישית בהיסטוריה במונדיאליטו וראשונה מאז 2011. למרות שלישראל זו הופעת בכורה בטורניר, היריבה לא מקלה ראש בסגנית אלופת אירופה.

המאמן הברזילאי רמון מנזס אמר באימון המסכם: "כולם יודעים את חשיבות המשחק ואת האחריות שמוטלת עלינו. היריבה הגיעה לכאן בזכות, אנחנו פוגשים נבחרת חזקה כמו כל השאר ואנחנו מודעים לקושי שמצפה לנו". הבלם ז'אן פדרוסו לא מודאג מהחיסורים בהגנה, ומקווה ש"אם ירצה האל, שער נוסף יבוא מחר" אחרי שהוא הבקיע פעמיים כבר באליפות עד כה.

ז'אן פדרוסו, נבחרת הנוער של ברזיל. LUIS ROBAYO/AFP, GettyImages
ברזיל בטוחה בעצמה. ז'אן פדרוסו/GettyImages, LUIS ROBAYO/AFP

המגן ארתור והבלם רוברט רנאן ייעדרו בעקבות השעיה, וגם השוער הראשון מיקאל ממשיך לסבול מפציעה ושוב לא יעמוד לרשותו של מנזס אחרי שהחמיץ את שמינית הגמר. שחקן ווטפורד מתאוס מרטינס צפוי לפתוח במקום קאיקי ברונו שהתלונן על כאבים בקרסול, כך לפי "גלובו".

"התקשורת מאוד חשובה. עבדנו קשה מאוד באימונים, שיתוף הפעולה ביני לבין רוברט ודוגלאס מנדש טוב מאוד. אנחנו כל הזמן ביחד וכל הזמן מדברים, הנבחרת שלנו מאוד מגובשת וזה לא משנה מי פותח בהרכב", הוסיף ז'אן פדרוסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully