וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוביל את פיניקס לאליפות ראשונה? פרנק ווגל ימונה למאמן הסאנס

המאמן שזכה באליפות עם הלייקרס ב-2020 ולא עבד בעונה האחרונה יחליף את מונטי וויליאמס וירוויח 31 מיליון דולר לחמש שנים

שחקני דנבר נאגטס אחרי הניצחון במשחק 1 בגמר/מתוך טוויטר

שלושה שבועות לאחר שהודחה בסיבוב השני של הפלייאוף ופיטרה את מונטי וויליאמס, פיניקס סאנס מצאה היום (שישי) מאמן חדש. לפי פרסומים בארצות הברית, הקבוצה סיכמה עם פרנק ווגל על חוזה ארוך טווח, והוא יחתום לחמש שנים שבמהלכן ירוויח 31 מיליון דולר.

עבור ווגל, שלא אימן בשנה האחרונה, תהיה זו התחנה הראשונה מאז שפוטר מלוס אנג'לס לייקרס בתום עונת 2021/22 הכושלת שאותה הקבוצה סיימה מחוץ לטורניר הפלייאין. ווגל עמד על הקווים שלוש שנים בעיר המלאכים, כאשר בראשונה הוביל את הקבוצה לאליפות ב-2020.

עוד קודם לכן, ווגל שיחגוג בהמשך החודש אם יום הולדתו ה-50 עבד כעוזר מאמן בבוסטון, פילדלפיה ואינדיאנה, וכאשר קיבל את משרת המאמן הראשי בפייסרס הוא הוביל אותם פעמיים לגמר המזרח. בין הקדנציה באינדיאנה לזו בלייקרס הוא גם אימן במשך שנתיים את אורלנדו מג'יק.

אחרי שצירפה בפברואר האחרון בטרייד ענק את קווין דוראנט, פיניקס סאנס לא תתפשר על פחות מאליפות. המועמדים המובילים לתפקיד היו ניק נרס ועוזר המאמן קווין יאנג, אך לאחר שנרס חתם בפילדלפיה, העדיפו באריזונה ללכת על מישהו בעל ניסיון כמאמן ראשי ולא לקדם את יאנג.

אגב, שכרו העונתי של ווגל יהיה שווה לכמחצית מהסכום שקודמו בתפקיד, מונטי וויליאמס, ירוויח בעונה אחרי שקיבל בדטרויט את החוזה היקר אי פעם למאמן.

  • עוד באותו נושא:
  • פרנק ווגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully