וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוראנוב לא זומן ליורו הצעירות ויפתח את האימונים עם מכבי חיפה

2.6.2023 / 16:09

הרכש החדש של האלופה לא נכלל בסגל הסופי של נבחרת גרמניה לאליפות אירופה עד גיל 21, כך שיעמוד לרשות דגו כבר באימוני טרום העונה

מכבי חיפה חוגגת אליפות/צילום: שלמה וייס | עריכת וידאו: ניר חן

אריק שוראנוב, חלוץ הרכש החדש של מכבי חיפה, לא זומן לסגל הנבחרת הצעירה של גרמניה ליורו והמשמעות היא שהוא יוכל לפתוח את האימונים עם הירוקים לקראת העונה הבאה.

שוראנוב נמנה על סגל הנבחרת הצעירה בטורניר מוקדמות היורו ואף בישל בניצחון הדרמטי של גרמניה 2:3 על ישראל. יחד עם זאת, שוראנוב רשם עונה פחות טובה מבחינתו ולעצרו לא זכה לקבל זימון לאליפות אירופה הקרובה עד גיל 21. כמובן שמבחינת מכבי חיפה מדובר בבשורה טובה, שכן שחקן הרכש יוכל להתחיל את האימונים ולהתחבר מהר יותר לקבוצה.

אריק שוראנוב חותם במכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
אמור להתייצב לאימוני טרום העונה. שוראנוב/אתר רשמי, מכבי חיפה

בניגוד לשוראנוב, מי שלא יהיו ככל הנראה בחלק הראשון של האימונים הם עבדולאי סק שזומן לסגל נבחרת סנגל למשחקים נגד בנין וברזיל וכן דניאל סונדגרן שזומן לסגל נבחרת שבדיה. גם שחקני נבחרת ישראל לא יהיו בחלק הראשון של אימוני טרום העונה, כשהמטרה היא שכולם יגיעו למחנה האימונים.

מי שעשויים לא להיות במחנה ובכלל בקבוצה בעונה הבאה הם עומר אצילי ומוחמד אבו פאני. בעוד שההערכה היא שאצילי יעזוב בתוך כשבועיים לאיחוד האמירויות, המשא ומתן עם פרנצווארוש בנוגע לאבו פאני נמשך ועדיין ישנם פערים, על אף שאלו הצטמצמו. ההונגרים העלו משמעותית את הצעתם ומחכים לתשובות הירוקים, כשהשחקן עצמו כזכור הביע בפני ראשי חיפה את רצונו החד משמעי לעזוב להונגריה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully