וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשול העיקרי במו"מ על אבו פאני: בונוסים על הישגים

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 18:25

פרנצווארוש מציעה למכבי חיפה 1.5 מיליון יורו שכוללים בתוכם מענקים ואחוזים ממכירה עתידית כך שהפערים בין הצדדים הצטמצמו, אבל הירוקים רוצים לקבל את הסכום ללא התניה בהצלחת הקבוצה במפעלים האירופיים. הקשר מצדו כבר עוקב אחר ההונגרים באינסטגרם

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

אחרי שמוחמד אבו פאני הבהיר לראשי מכבי חיפה שהוא מעוניין לעזוב וביקש מהם שלא לעמוד בדרכו, בעקבות סירובה של האלופה להצעה משודרגת שהגישה פרנצווארוש ההונגרית, נערכו שיחות נוספות בין ראשי פרנצווארוש לאלו של מכבי חיפה והפערים הצטמצמו.

ההונגרים הגישו הצעה שלישית ומחודשת לפיה הירוקים יוכלו לקבל עבור אבו פאני עד 1.5 מיליון יורו, אם פרנצווארוש תעפיל לשלב בתים אירופי וכחלק מהבונוסים גם משתנים נוספים. במכבי חיפה התרככו ביחס לדרישתם הראשונית לקבל את מלוא סעיף השחרור של אבו פאני בסך 2 מיליון יורו, אך הם כן דורשים מההונגרים שהסכום לא יהיה תלוי בבונוסים כאלה ואחרים, כך שהם יקבלו מיידית 1.5 מיליון יורו עבור הקשר.

מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מתקרב לפרנצווארוש. אבו פאני/ברני ארדוב

עם זאת, במכבי חיפה כן דורשים מפרנצווארוש תשלום נוסף במקרה ששההונגרים יעפילו לשלב בתים אירופי, כאשר הסכום יהיה בהתאם למפעל אליו תעפיל הקבוצה, ובנוסף גם להכניס להסכם אחוזים ממכירה עתידית.

כאמור, אבו פאני העביר לראשי מכבי חיפה מסר לפיו הוא מבקש שלא למנוע את מעברו והמו"מ נמשך. גורמים המעורים בפרטים הבהירו שמדובר בפערים של כ-150 אלף יורו. הקשר סיכם את תנאיו מול ההונגרים ויחתום מיידית בפרנצווארוש אם יושג סיכום בין המועדונים. אגב, אבו פאני גם עוקב אחר פרנצווארוש באינסטגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully