וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ידע לאן הוא הגיע": מרצ'יניאק ישפוט את גמר ליגת האלופות

למרות שנכח בכנס של תנועה מהימין הקיצוני בפולין שמעודדת אנטישמיות ומתנגדת לקהילת הלהט"ב, אופ"א הודיעה שהוא ינהל כמתוכנן את המפגש בין אינטר למנצ'סטר סיטי

הסיכום השבועי, 1.6/ספורט 1

השופט הפולני שימון מרצ'יניאק, מי שניהל את גמר המונדיאל האחרון בקטאר בין ארגנטינה לצרפת ושובץ גם לגמר ליגת האלופות בשבת הבאה בין מנצ'סטר סיטי לאינטר, נצפה על פי הטענות בכנס של הימין הקיצוני בפולין, לצד אנשים שמעודדים אנטישמיות ומתנגדים לקהילת הלהט"ב. עם זאת, אופ"א החליטה לאחר חקירה קצרה כי הוא יישאר השופט הראשי בגמר ליגת האלופות בעוד שמונה ימים.

כאמור, אתמול דווח שמרצ'יניאק הגיע לאירוע של נציגי הימין הקיצוני בפולין, ואף התייצב כשהוא עם מדי פיפ"א ובמהלך הארוע גם נאם. מדובר היה באירוע של אנשים קיצוניים למדי, שמייצגים את מפלגת הקונפדרציות שזכתה לשמצה בעקבות הסיסמה שלה: "אנחנו נגד יהודים, הומואים, הפלות, מיסוי והאיחוד האירופי".

שימון מרצ'יניאק שופט כדורגל. GettyImages
אופ"א פעלה במהרה והבהירה שהוא ינהל את הגמר. מרצ'יניאק/GettyImages

אופ"א מיהרה לפרסם הודעה שלפיה האירוע נחקר וששינויים עשויים להתבצע, אלא שהיום כבר נמסרה הודעה שלפיה "מרצ'יניאק לא ידע לאן הוא הגיע והתנצל". דקות ספורות לפני הודעת אופ"א, ההתאחדות הפולנית יצאה להגנתו ומיהרה לפרסם הודעה לפיה שוחחה איתו, בחנה את האירוע לפרטי פרטים וטענה כי השופט נכח באירוע אחר לחלוטין, שהתקיים בעיר אחרת ובתאריכים שונים מאלו של אנשי הימין קיצוני. עוד לפי ההתאחדות הפולנית, הוא מעולם לא שוחח עם אחד מאנשי התנועה הקיצונית, אלא הוזמן לכנס, נאם במשך 40 דקות בנושא מוטיבציה ומיד עזב לאירוע אחר שהתקיים בוורשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully