וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזלזלים? למרות החיסורים, בברזיל מצהירים: "לא מאמינים שנפסיד לישראל"

מלבד שני שחקני ההגנה המושעים, ברזיל ככל הנראה תיאלץ לשחק מול ישראל גם ללא השוער והמגן השמאלי הפותחים. למרות זאת אחד השחקנים מצהיר: "אין סיבה שנופתע". בתקשורת הזהירו דווקא מהשוער תומר צרפתי: "המצטיין של הישראלים בטורניר"

שחקני נבחרת ישראל חוגגים העפלה לרבע גמר המונדיאליטו/צילום: עמוד האינסטגרם של ההתאחדות לכדורגל

אחרי שהתאוששה מהניצחון 1:4 על תוניסיה, נבחרת ברזיל עד גיל 20 החלה בהכנות למשחק נגד ישראל (שבת, 20:30, כאן11) ברבע גמר המונדיאליטו. ההכנה של המאמן רמון מנזס למשחק רחוקה מלהיות אידיאלית, ולפי הערכות בברזיל הוא ייאלץ לאלתר בחוליית ההגנה לאור מכה של חיסורים בחלק האחורי.

הבלם רוברט רנאן והמגן הימני ארתור, שפתחו בהרכב ברוב המשחקים, מושעים מהמשחק אבל הם לא לבד. בברזיל דווח הלילה שגם השוער מיקאל, שפתח בחלק מהמשחקים בטורניר ונעדר משמינית הגמר בשל פציעה, לא צפוי לעמוד לרשות המאמן מול ישראל. אליו הצטרף פצוע נוסף, המגן השמאלי הפותח קאיקי ברונו, שנמצא בספק גדול למשחק וצפוי לערוך מבחן כשירות בסמוך לפתיחה.

תומר צרפתי, שוער נבחרת ישראל במונדיאליטו. רויטרס
איש המפתח? תומר צרפתי/רויטרס

למרות החיסורים, ברזיל מאוד בטוחה בעצמה, ולא חוששת מהאתגר שעומד בפניה. שחקן הנבחרת ג'ובאני התראיין לכלי התקשורת בברזיל ואמר: "המשחק נגד ישראל יהיה קשה מאוד, כי בשלב הזה כל משחק הוא כמו גמר. אבל אני בטוח שאם ניישם את ההנחיות של המאמן לגבי היריבה שלנו, נעלה. אם נעלה למשחק מרוכזים, אני לא מאמין שנפסיד".

בתקשורת הברזילאית ערכו היכרות קצרה עם הנבחרת הישראלית, והקדישו תשומת לב מיוחדת דווקא לשוער תומר צרפתי. "צרפתי הוא המצטיין של נבחרת ישראל עד כה בטורניר. הוא היה חתום על כמה הצלות גדולות שעזרו לישראל להגיע לרבע הגמר, אבל עכשיו יפגוש שחקני התקפה ברמה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully