וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלוחם תל אביב זכתה בגביע המדינה בכדורסל כסאות גלגלים

במשחק הגמר שנערך לעיני קהל רב באולם היובל בהרצליה, גברה בית הלוחם תל אביב על כרישי חדרה-בית הלוחם חיפה 39:42 לאחר 19:23 במחצית. בן רייס זכה בתואר ה-MVP

בית הלוחם תל אביב. קרן איזיקסון,
בית הלוחם תל אביב/קרן איזיקסון

קבוצת הכדורסל של בית הלוחם תל אביב זכתה הערב (ה') בגביע המדינה בכדורסל בכיסאות גלגלים לשנת 2023. במשחק הגמר שנערך לעיני קהל רב באולם היובל בהרצליה, גברה בית הלוחם תל אביב על כרישי חדרה-בית הלוחם חיפה 39:42 לאחר 19:23 במחצית.

המשחק היה צמוד כמעט לכל אורכו ומותח עד לדקת הסיום. מאמן כרישי חדרה-בית הלוחם חיפה הוא דותן מישר, מאמן קבוצת בית הלוחם תל אביב הוא אריאל אוטולנגי. למצטיין המשחק נבחר בן רייס, מבית הלוחם תל אביב. את הגביע העניקו לו שר התרבות והספורט מיקי זוהר, ושחקן העבר מיקי ברקוביץ, שהגיע לצפות במשחק. את הגביע לקבוצה המנצחת העניקו השר מיקי זוהר, יו"ר ההתאחדות לספורט נכים רו"ח אהוד רצאבי ויו"ר ארגון נכי צה"ל עידן קליימן.

רו"ח רצאבי אמר: "משחק גמר הגביע הוא תמיד חגיגה של ספורט. המשחק הערב היה בין שתי קבוצות מצטיינות. הליגה העונה הייתה תחרותית מתמיד, ראינו שחקנים ותיקים שחזרו למגרש, כשלצידם שחקנים צעירים. לא חשוב כמה כולם רוצים לנצח - האווירה טובה והחברות נשמרת. כדורסל הוא אחד הענפים הבולטים והמוכרים אצלנו המביאים התעניינות רבה וחשיפה, ובהחלט יש לנו במה להתגאות. בענף צמח דור חדש של כדורסלנים ולא מפתיע שפתחנו את העונה עם מספר שיא של ליגיונרים צעירים שהוזמנו לשחק בקבוצות באירופה ובארה"ב."

בן רייס. קרן איזיקסון,
בן רייס/קרן איזיקסון

קודם למשחק נערך טקס פרידה מרגש מראש מינהל הספורט, עופר בוסתן, שביקש לסיים את תפקידו, "עופר הוא ידיד אמת של ספורט הנכים", אמר רו"ח רצאבי. "אנו מודים לו על תרומתו הרבה משך שנים רבות לספורט בישראל. בעזרתו קידמנו פרויקטים רבים, הגדלנו תקציבים והובלנו את הספורט הפראלימפי לשיאים חדשים."

במחצית הוענקו מגיני הוקרה לחמישית העונה זיו אליהו, עידו מיימון, שי רון, שי חיים, ונדב מנחם. מגיני הוקרה קבלו גם מקס פקרמן שנבחר לשחקן ההגנה של העונה, ושניר כוחן שנבחר לתגלית השנה.
פרשן המשחק היה יו"ר המועצה הלאומית לספורט, מר אריק פינטו, לשעבר מנכ"ל בנק הפועלים ומאמן נבחרת ישראל בכדורסל כיסאות גלגלים.

בין מעניקי המדליות לקבוצה המנצחת היו מ"מ יו"ר ההתאחדות אבי לחיאני, מ"מ יו"ר הועד הפראלימפי משה מוץ מטלון, נורית שרביט מפקחת במינהל הספורט, חנן דנציגר סגן ראש מנהל הספורט, חבר הנהלת הוועד הפראלימפי איתי אלימלך, שני ענבר קריטי סמנכ"לית השיווק בג'יימס ריצרדסון. ראש עיריית הרצליה משה פדלון נכח במשחק, ובחלק ממנו גם כדורסלן וושינגטון וויזרארדס דני אבדיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עו״ד עידן קלימן, יו״ר ארגון נכי צה״ל. באדיבות המצולם,
עו״ד עידן קלימן, יו״ר ארגון נכי צה״ל/באדיבות המצולם

עו"ד עידן קלימן, יו"ר ארגון נכי צה"ל: "אני גאה בשחקנים הנהדרים של בית הלוחם תל- אביב וחיפה על משחק לחימה חסר פשרות ומברך את התל אביבים על הניצחון המרשים, ששייך לכל ארגון נכי צה"ל".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully