וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפגוש אותה בחצי? אורוגוואי עלתה לרבע גמר המונדיאליטו

שער של דוארטה (65) העניק לדרום אמריקאים 0:1 ואת הכרטיס לשלב שמונה האחרונות מול ארצות הברית. המנצחת במפגש ביניהן תתמודד לאחר מכן נגד ישראל או ברזיל

תקציר: ברזיל - תוניסיה 1:4 (שמינית גמר מונדיאליטו)/ספורט1

התרגשות גדולה נרשמת בישראל לקראת משחק רבע גמר אליפות העולם עד גיל 20 נגד ברזיל בעוד פחות מיומיים (שבת, 20:30), ואם אופיר חיים וחבריו יצליחו להדהים את עולם הכדורגל פעם נוספת ולעשות את הסנסציה הגדולה מכל עד עתה ולהדיח גם את הסלסאו הצעירים מהמונדיאליטו, הם יפגשו בחצי הגמר את אחת מבין ארצות הברית ואורוגוואי.

אורוגוואי פגשה הערב (חמישי) את גמביה וניצחה אותה 0:1 משער של אנדרסון דוארטה בדקה ה-65, במשחק סוער שבו נשלפו שני כרטיסים אדומים - מנסור מבאייה הותיר את גמביה בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-17 ואילו לוסיאנו רודריגס האורוגוואי הורחק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה בעקבות מרפק ששלח לפניו של שחקן יריב. כאמור, דווקא במחצית השנייה, כשהיא ללא יתרון מספרי, השיגה אורוגוואי את שער הניצחון.

מונדיאליטו, אורוגוואי נגד גמביה. Marcio Machado/Eurasia, GettyImages
מונדיאליטו, אורוגוואי נגד גמביה/GettyImages, Marcio Machado/Eurasia

רבע הגמר בין ארצות הברית לאורוגוואי יתקיים בלילה שבין ראשון לשני בחצות ובסיומו תגלה המנצחת בין ישראל לברזיל מי תהיה יריבתה בחצי הגמר, שייערך בחמישי הבא ב-20:30 שעון ישראל.

במשחק האחרון של שמינית הגמר גברה דרום קוריאה 2:3 על אקוודור. דרום קוריאה תפגוש את ניגריה ברבע הגמר, והמנצחת במפגש הזה תתמודד עם המנצחת בין איטליה לקולומביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully