וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נקנסה ב-6,000 שקל על שימוש של אוהד במיקרופון

1.6.2023 / 12:40

אחרי האלימות שנרשמה בפתיחת חצאי גמר הפלייאוף, הראשונים לשלם הם הצהובים - דווקא על חיבור מנהיג העידוד למערכת ההגברה ביד אליהו. בית הדין של איגוד הכדורסל צפוי להעניש את הקבוצות על השלכות החפצים והאבוקות

תקציר: ריאל מדריד - גראן קנאריה 68:95/ספורט1

לא מעט אירועים אלימים נרשמו בשני הערבים הראשונים של סדרות חצי גמר הפלייאוף, ובראשם המצת שנזרק מיציע אוהדי הפועל ירושלים ופגע בשופט עמית בלק, החפצים שהושלכו על ידי אוהדי הפועל תל אביב, מופע האבוקות של אוהדי הפועל חולון והקטטה שגרמה לפציעתם של שלושה אוהדי מכבי תל אביב.

הראשונה לשלם את המחיר על האירועים הייתה מכבי תל אביב, ודווקא מכיוון אחר: מנהלת הליגה הודיעה לצהובים כי החליטה לקנוס אותם ב-6,000 שקל, בעקבות שימוש של אוהד במיקרופון המחובר באופן ישיר למערכת ההגברה בהיכל מנורה מבטחים במשחק שנערך בשלישי האחרון.

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
הפעם הראשונה שמכבי תל אביב נקנסת על כך. האוהדים מ"הגייט"/דני מרון

בשנים האחרונות, במסגרת שיתוף הפעולה בין הנהלת מכבי לארגון האוהדים "הגייט", קיבל ראש הגוש המעודד בשער 11 מיקרופון שבאמצעותו הוא נשמע ברחבי כל האולם. הנוהג הפך קבוע במשחקי היורוליג ובמשחקים המרכזיים בליגת העל, וזו הפעם הראשונה שהמועדון נענש על כך.

הענישה בנוגע להתנהגויות האוהדים, שפורטו בפתיח, תונח לפתחו של איגוד הכדורסל. בחמישי הבא תועמד הפועל ירושלים לדין בעקבות אירועי המשחק מול הפועל תל אביב, כאשר התובע ביקש לגזור קנס כספי כבד ולהוסיף עונש רדיוס על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully