וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זולו חזר לעפולה: "מודה לראשי המועדון שאגו לא מוביל אותם"

1.6.2023 / 10:02

המאמן שב לקבוצת הלאומית, כשנתיים אחרי פרידה בטונים צורמים: "מעדתי אז וטעיתי בגדול, גם להודות בכך זו מעלה. שמח על שיתוף הפעולה עם מכבי חיפה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

הפועל עפולה הודיעה הבוקר (חמישי) על החתמתו של רומן זולו כמאמן הקבוצה. זו תהיה הקדנציה השנייה של זולו בן ה-35 בבירת העמק, כשהקודמת הסתיימה בטונים צורמים על רקע חילוקי דעות בינו לראשי הקבוצה, אך ההדורים יושרו.

"אני שמח לחזור למקום ששוב נותן לי את ההזדמנות של חיי, והיא לאמן בעיר שאני כה אוהב. לצערי לפני כשנתיים מעדתי ועשיתי טעות גדולה, ואני מודה לראשי המועדון על כך שאגו זה לא הדבר שמוביל פה", אמר זולו אחרי מינויו.

המאמן החדש-ישן התייחס גם לשיתוף הפעולה בין המועדון למכבי חיפה, שהיווה את אבן המחלוקת העיקרית בסוף הקדנציה הראשונה: "אני יודע שיש כאלו שתוהים לעצמם מה אומר על שיתוף הפעולה עם מכבי חיפה, אז גם להודות בטעות זו מעלה, ואני שמח על שיתוף הפעולה המחודש. אין לי ספק שהשנה הזו תהיה מוצלחת. אני חוזר למועדון שהוא עכשיו הרבה יותר חזק כלכלית ומקצועית וזה לא קרה סתם, הם מנהלים את המקום ללא אגו וללא רעשי רקע ואני בטוח שזו הדרך הנכונה לתוצאות טובות".

מאמן הפועל עפולה, רומן זולו. מאור אלקסלסי
פותח דף חדש בהפועל עפולה. רומן זולו/מאור אלקסלסי

עוד כדורגל ישראלי

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

מנכ"ל הפועל עפולה שמעון פרי אמר: "אנו נמשיך בדרך שלנו להעניק למאמנים צעירים את המושכות ללא פחד. אנחנו נעזור לו להצליח כמאמן כפי שהצליח בקדנציה הקודמת".

עמדת המאמן בעפולה התפנתה למעשה בעקבות עזיבתו של שחר ויזינגר, מי שעמד על הקווים בעונה האחרונה. ויזינגר עבר לשמש כעוזרו של מסאי דגו בצוות המקצועי החדש במכבי חיפה. אלופת המדינה גם צפויה לספק מספר שחקנים בהשאלה לעפולה, ביניהם שחקני נבחרת הנוער ענאן חלאילי, חמזה שיבלי ועילי פיינגולד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully