וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.6: אסנסיו על סף חתימה בפ.ס.ז', קיין סירב לבאיירן

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 19:06

הצרפתים עקפו במירוץ את אסטון וילה והספרדי שיגיע בחינם יחתום על חוזה ארוך טווח. החלוץ השיב בשלילה לבווארים, קובאצ'יץ' סיכם את תנאיו במנצ'סטר סיטי והאם דיאס ישוב לריאל מדריד?

10 השערים הכי יפים בפרמיירליג בעונת 2022/23/ספורט1

העברות

* לקראת עונת הבכורה בליגת האלופות, אוניון ברלין מימשה את אופציית הרכישה על דיוגו לייטה תמורת 7.5 מיליון יורו. הבלם הפורטוגלי שיחק אצלה בעונה החולפת כמושאל מפורטו.

* אייאקס הודיעה כי בלם העבר ג'וני הייטינחה, ששימש כמאמן הזמני בארבעת החודשים האחרונים, לא ימשיך בתפקידו.

* לייפציג הודיעה על הארכת חוזהו של דני אולמו עד 2027. לחוזהו הוכנס סעיף שחרור בסך 60 מיליון יורו, זהה לשל כריסטפור אנקונקו שאמור להשלים בקרוב את מעברו לצ'לסי.

שמועות

* טנקרדי פאלמרי האיטלקי דיווח שברהים דיאס בדרך חזרה לריאל מדריד. קשר מילאן, שמושאל מהבלאנקוס לרוסונרי בשלוש השנים האחרונות, ישוב כמחליף למרקו אסנסיו שעוזב.

* לפי פבריציו רומאנו, מתאו קובאצ'יץ' סיכם את תנאיו האישיים במנצ'סטר סיטי. כעת מנהלת האלופה מגעים עם צ'לסי בנוגע לגובה העסקה.

* לפי "האתלטיק", מנצ'סטר יונייטד מנהלת שיחות לגבי צירופם של רסמוס הוילונד ורנדל קולו מואני. מבין שניהם, הסיכויים שהדני של אטאלנטה יצטרף נראים גבוהים יותר כרגע.

* ב"סאן" טוענים שמייסון מאונט סיכם חלק מתנאיו במנצ'סטר יונייטד, שהפכה למועמדת המובילה לצרפו.

* אחרי שהיה קרוב לחתימה באסטון וילה, ב"אס" דווח כי חלה תפנית בעלילה וכעת מרקו אסנסיו על סף חתימה בפריז סן ז'רמן. השחקן שיעזוב הקיץ את ריאל מדריד עם תום חוזהו יחתום לארבע או חמש שנים במדי אלופת צרפת ויגיע בהעברה חופשית.

* ברייטון וליברפול סיכמו על העברת אלכסיס מקאליסטר לאדומים, כך דיווח מתאו מורטו. הרדס ישלמו על אלוף העולם עם נבחרת ארגנטינה סכום הנמוך משמעותית מהסכום שעליו דווח בעבר - 70 מיליון יורו.

* בגרמניה טוענים: לוקאס הרננדס סיכם בפריז סן ז'רמן, והודיע לבאיירן מינכן שהוא רוצה לעזוב. כידוע, שורה ארוכה של שחקנים עשויים לעזוב הקיץ את באיירן מינכן, גם על רקע האווירה הרעה במועדון, ביניהם אלפונסו דייויס, יוזואה קימיש, בנז'מן פבאר, סאדיו מאנה ועוד.

* לאון גורצקה לא מרוצה מההתנהלות בבאיירן מינכן ומסכת הפיטורים ועל פי הדיווחים מעוניין לעזוב הקיץ. באיירן מצידה כבר סימנה לו מחליף ותנסה להסתער על דקלן רייס, שמבוקש גם בליברפול וארסנל.

* אם לא די בכך, באיירן מינכן קיבלה בשורה מאכזבת נוספת כאשר לפי ה"בילד" הארי קיין סירב להצעה לעבור לבוואריה.

מתאו קובאצ'יץ', קשר צ'לסי. רויטרס
ישתדרג? קובאצ'יץ'/רויטרס

* בצרפת מיישרים קו ומדווחים: מאמנה של מארסיי, איגור טודור, החליט לעזוב את המועדון בתום העונה.

* ב"דיילי מייל" מדווחים: אריק טן האח ומנצ'סטר יונייטד נחושים להיפטר מהארי מגווייר ושכרו הגבוה ומוכנים לפצות אותו ב-10 מיליון ליש"ט בתמורה להתרת חוזהו ועזיבה.

* מאוריסיו פוצ'טינו לא רוצה להאריך את חוזהו של ז'ואאו פליקס בצ'לסי, והפורטוגלי המושאל עשוי לעבור לניוקאסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully