וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל לא שוכחת: הטניסאי שהדהים את רולאן גארוס הואשם באלימות קשה

תיאגו סייבות וויילד, שהדיח את מדבדב, מואשם בהתעללות פיזית ופסיכולוגית בבת זוגו לשעבר, שחזרה לפרשה אחרי הניצחון הגדול: "לא אשכח מה שקרה"

תקציר: ברזיל - תוניסיה 1:4 (שמינית גמר מונדיאליטו)/ספורט1

טיאגו סייבות ווילד, טניסאי אלמוני מברזיל, הדהים השבוע כשהדיח את המדורג 2 בעולם דניל מדבדב מהרולאן גארוס, כשהמדורג 172 בעולם, בהופעתו הראשונה בטורניר, אחרי שעלה מהמוקדמות, ניצח בחמש מערכות את הרוסי, שנחשב למועמד לזכייה.

אחרי הניצחון עיתונאי ברזילאי עימת אותו במסיבת עיתונאים עם העבר שלו, והזכיר את התביעה שהגישה נגדו בת זוגו לשעבר, שטענה שהתעלל בה פיזית ופסיכולוגית במהלך הזוגיות, איים עליה וזרק אותה מהבית. הוא נחקר ארוכות במשטרה, והחקירה עדיין נמשכת.

טיאגו סייבות וילד, טניסאי ברזילאי. Julian Finney, GettyImages
טיאגו סייבות וילד, טניסאי ברזילאי/GettyImages, Julian Finney

כשנשאל על כך במסיבת העיתונאים ענה הטניסאי, שבעבר הכחיש את הטענות: "אני לא יודע למה אתה מעלה את זה עכשיו. זה לא משהו שאנחנו אמורים לדבר עליו פה. לא אתה צריך להחליט אם אני מדבר על זה". העיתונאי ענה: "זה התפקיד שלי, אני רק רוצה את המידע", והטניסאי ענה: "אתה יכול לכתוב מה שאתה רוצה!".

בת הזוג לשעבר, תאיאנה לימה, משפיענית רשת ברזילאית, הגיבה אתמול לסערה סביב האקס שלה וכתבה: "כולם פונים אליי עכשיו, שואלים אותי, עיתונאים, טניסאים, כולם מחכים שאגיד משהו, שאפציץ, שאקלל. אבל התפתחתי, ומה שקרה קרה, התקדמתי.

"אם הוא הפסיק להתנהג ככה, והקדיש 100 אחוז מעצמו לספורט ולטיפול עצמי, זה מה שיכולתי לקוות. אני מקווה שהוא השתפר כאדם. כמובן שלא אשכח מה שקרה. הצדק יפעל. כל מה שאמרתי הוכח, ויוכח. התלונה התקבלה על ידי הפרקליטות, זו לא בדיחה. מה שיקרה לו בקריירה, כבר לא קשור אליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully