וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת בנזמה סגורה? "נרגשים לקראת בואו של זוכה כדור הזהב"

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 19:30

בזמן שבספרד מדווחים שאחיו של כוכב ריאל מדריד מנהל מגעים מתקדמים עם ממשלת סעודיה, הלדר קוסטה קשר אל איתיחאד כבר בירך על בואו

10 השערים הכי יפים בפרמיירליג בעונת 2022/23/ספורט1

עסקת קארים בנזמה לסעודיה הולכת ונרקמת ונראה שזו רק שאלה של זמן עד שהכוכב הגדול של ריאל מדריד, זוכה כדור הזהב, יעזוב אותה אחרי 14 שנים ואינספור שערים.

כזכור, בספרד דיווחו שבנזמה קיבל מקבוצת אל איתיחאד הצעת עתק של לא פחות מ-200 מיליון יורו לעונה בחוזה לשנתיים. כידוע, ערב הסעודית עושה הכל על מנת לזכות באירוח המונדיאל, עליו היא מתחרה מול ספרד, פורטוגל ומרוקו. כרגע היא זוכה לתמיכה מהתאחדות הכדורגל של אפריקה, מה שיעניק לה 56 קולות, אבל כדי לנצח היא רוצה תמיכה בינלאומית של דמויות מפורסמות בענף. את רונאלדו יש להם כבר, את ליאו מסי אולי גם בקרוב, בנזמה גם הוא בדרך, כך נדמה.

קארים בנזמה ריאל מדריד. GettyImages
מי ייכנס לנעליו בריאל מדריד? קארים בנזמה/GettyImages

הכתב הספרדי טוני חואנמרטי טוען שאחיו של בנזמה מנהל מגעים עם הממשלה הסעודית לגבי עסקת הענש הזו, כאשר השחקן עצמו כבר נתן אור ירוק לעסקה. מה שהגביר עוד יותר את הדיווחים על בנזמה היתה ההתבטאות של הלדר קוסטה, שחקנה הפורטוגלי של אל איתיחאד שאמר: "אנחנו נרגשים לקראת בואו של זוכה כדור הזהב (בנזמה).

כאמור, בנזמה משחק כבר מ-2009 בריאל מדריד ושנים הוא חסה בצילו הגדול של כריסטיאנו רונאלדו, אבל הביא מספרים דו ספרתיים של שערים כמעט בכל עונה וגם את העונה החולפת הוא סיים כסגן מלך השערים בליגה כשרק רוברט לבנדובסקי מקדים אותו. בסך הכול בנזמה הבקיע 237 שערים עבור הבלאנקוס ב-438 הופעות. אחרי עונה שבה היא איבדה את האליפות וגם את תוארה כאלופת אירופה, ריאל מדריד תהיה בבעיה גדולה למצוא מחליף לסקורר הגדול שלה, בעיקר בהתחשב בעובדה שהחתמה של קיליאן אמבפה או ארלינג הולאנד היא אינה ריאלית בקיץ הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully