וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תנצח את ריאל בקרב על הכוכב? לאפורטה נחת בברצלונה עם פיני זהבי

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 18:57

סוכן העל הישראלי התלווה לנשיא ברצלונה, שחזר אחרי מספר ימים בסעודיה. זהבי מייצג שורה של מועמדים לבארסה, כולל קשר סלטה ויגו גברי וייגה, שמבוקש גם במדריד. וגם: מסי הציב אולטימטום של 10 ימים?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

מה יעלה בגורלו של ליאו מסי? ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה נחת היום בספרד מריאד, סעודיה, שם על פי הדיווחים הוא ערך מספר פגישות עם יאסר אל משאהל, נשיא ההתאחדות הסעודית, לגבי עתידו של מסי.

ההפתעה הגדולה היתה נוכחותו של פיני זהבי, סוכן העל הישראלי, שנחת יחד עם לאפורטה בברצלונה. זהבי, שכידוע מייצג את רוברט לבנדובסקי והיה זה שהחתים את הסקורר הפולני בברצלונה, מייצג שחקנים נוספים שנמצאים על הכוונת של המועדון כמו בנז'מן פבאר, המגן הימני של באיירן מינכן, וגם יוזואה קימיש, קשר הקבוצה הגרמנית שהוזכר כמועמד חזק להצטרף למועדון.

שמות נוספים שזהבי מייצג והוזכרו בתקופה האחרונמים כמועמדים לברצלונה הם יאניק קראסקו (הקשר שמשחק באתלטיקו מדריד), ובעיקר גברי וייגה, קשר סלטה ויגו בן ה-21. וייגה מבוקש גם בריאל מדריד, וסעיף השחרור שלו עומד על 40 מיליון יורו. סלטה כבר רמזה שהוא יעזוב הקיץ, השאלה לאן. הוא מעורר עניין גם במנצ'סטר יונייטד, סיטי וצ'לסי. ב"אס" הספרדי טענו היום שייתכן שבגלל זהבי, "ברצלונה כבר מעד לפני כולם במאדף אחרי וייגה".

שחקן ברצלונה לשעבר, ליאונל מסי, עם ז'ואן לאפורטה. Soccrates Images, GettyImages
האיחוד מתקרב? לאפורטה ומסי/GettyImages, Soccrates Images

זהבי נשאל על ידי דויד ברנבאו, כתב ה"ספורט" הקטלאני על ליאו מסי, אך לא רצה להגיב בכל מה שקשור לארגנטינאי. בינתיים בספרד מדווחים שמסי הציב מעין אולטימטום והוא רוצה לקבל את הערבויות של ה"לה ליגה" בתוך 10 ימים במסמך כתוב, אחרת הוא יחתום, כנראה באל הילאל הסעודית. קבוצה נוספת שהוזכרה כמועמדת להחתים את מסי היא אינטר מיאמי של דייויד בקהאם, כאשר במקרה כזה מסי עשוי להיות מושאל לבארסה לעונה אחת ולסיים את הקריירה האגדית שלו בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully