וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדרה רוצה להחזיר את תמיר גלזר, ויטלי גנון שב כעוזר מאמן

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 16:11

גורמים במועדון שוחחו עם אביו של הקשר, ששיחק בקבוצה במשך שנתיים. מגן העבר פרש מכדורגל והצטרף לצוות המקצועי של ניסו אביטן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

הפועל חדרה צפויה לעבור בשבוע הבא באופן רשמי לניהולם של צמד אנשי העסקים יוסי מאור ויקיר שוורץ, זאת לאחר הפגישה הצפויה של השניים עם ראש העיר ניר בן חיים. לאחר שההסכם ייכנס לתוקף, יחלו מאור ושוורץ להאיץ את המהלכים בכל הנוגע לבניית הסגל לעונה הבאה.

מאחורי הקלעים כבר החלו בחדרה לדבר עם שחקנים ישראלים ואף בוחנים זרים חדשים שמועמדים להצטרף. בחדרה מנסים להחזיר לסגל את הקשר תמיר גלזר, ששייך למכבי תל אביב ובעונה שעברה הושאל להפועל חיפה. גורמים בחדרה שוחחו השבוע עם אביו של השחקן ונראה ששני הצדדים מעוניינים להתחבר שוב לקראת העונה הקרובה. סטיבן אלפרד וקלמן שטרום יעזבו ובמקומם מחפשים כעת זרים חדשים, הן להגנה והן לחלק הקדמי.

שחקן הפועל חיפה תמיר גלזר. מאור אלקסלסי
ישוב לחדרה? תמיר גלזר/מאור אלקסלסי

ועוד בחדרה, עוזר המאמן נמרוד קוסטיקה, שסיים את תפקידו בקבוצה, פירסם הבוקר הודעת פרידה ברשתות החברתיות ובה כתב: "תודה רבה להפועל חדרה על עונה מאתגרת וקשה שהסתיימה בטעם טוב. רק מי שהיה במועדון מבין איזה הישג עשינו בכדי להשאיר את הקבוצה עם התקציב הכי נמוך בליגה. תודה להנהלה, לצוות, לשחקנים ולאוהדים. נכנסתם לי ללב, עם הפנים לאתגר הבא".

מי שיחליף את קוסטיקה בתור עוזרו של ניסו אביטן זהו ויטלי גנון, מגן העבר ששיחק בהפועל חדרה במשך שלוש עונות - היה שותף לעליית הקבוצה מליגה א' ועד ליגת העל. "אני מודה לניסו על ההזדמנות ומאושר לחזור לעבוד איתו ולחזור הביתה לחדרה. מבחינתי המקום הזה הוא בית לכל דבר, אני מאוד מאמין בצוות שנמצא פה ובטוח שיחד נצליח לבנות קבוצה רעבה וטובה", אמר גנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully