וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיישל אולימפיקס גלבוע/מעיינות תייצג את ישראל באליפות העולם 3X3

הקבוצה משלבת שחקני ספיישל אולימפיקס עם שחקנים מקצוענים, ומאגדת בתוכה כדורסלנים מבית שאן, כפר יחזקאל, חפציבה ונווה איתן. ראש המשלחת אילון סלוס: "מחברים בין קהילות ובין צעירים מכל גווני הקשת"

גלבוע/מעיינות ספיישל אולימפיקס. גלבוע/מעיינות, אתר רשמי
"בטוחים שהם יביאו המון כבוד והצלחה למדינה". ספיישל אולימפיקס גלבוע/מעיינות/אתר רשמי, גלבוע/מעיינות

קבוצת הכדורסל ספיישל אולימפיקס גלבוע/מעיינות תייצג את ישראל באליפות העולם התשיעית של FIBA וספיישל אולימפיקס, שתתקיים בעוד שבועיים וחצי במיס שבשוויץ. הטורניר משלב בין שחקני ספיישל אולימפיקס לבין שחקנים מקצוענים מתוך מטרה של שילוב, הכלה ושוויון.

בקבוצה הישראלית משחקים בין היתר רועי הרוש וליאל זיתון מבית שאן, שמייצגים את ספיישל אולימפיקס גם בטריאתלון, הפעיל החברתי מאור שבת מכפר יחזקאל שני שחקני הנוער המקצוענים שגדלו בגלבוע/מעיינות מגיל חוגים - גיא פישמן מחפציבה ואריאל עמר מנווה איתן. את המשלחת יוביל אילון סלוס, האחראי על צרכים מיוחדים בגלבוע/מעיינות ומאמן ספיישל אולימפיקס, ויחד איתו המאמן המקצועי דוד גורפינקל.

ספיישל אולימפיקס גלבוע/מעיינות. גלבוע/מעיינות, אתר רשמי
ספיישל אולימפיקס גלבוע/מעיינות במפגש עם נבחרת ישראל 3X3/אתר רשמי, גלבוע/מעיינות

"עבדנו קשה כדי להגיע לרגע הזה", סיפר סלוס. "זו הכרה גדולה והערכה למועדון שחרט על דגלו את הקהילתיות, החינוך והערכיות, שמעבר לכדורסל ודרך הכדורסל מחבר בין קהילות ובין צעירים מכל גווני הקשת. לקבוצה יש גב ומעטפת מקצועית ומלאה, בראשות מנכ"ל המועדון לירן וינקור שתומך במפעל הזה באופן מלא, המאמצת 'אנלייט אנרגיה מתחדשת', חברת 'גבעסול' שתומכת בנו וראשי המועצות גלבוע ועמק המעיינות, עובד נור ויורם קרין, וכמובן ספיישל אולימפיקס ישראל שעובדים איתנו בשותפות עמוקה".

הקבוצה ערכה השבוע מפגש מרגש עם נבחרות ישראל 3X3 לגברים ולנשים, שהופיעו באליפות העולם, וקיימו איתן אימון ומשחק משותף בכפר המכביה ברמת גן בניהולו של מאמן נבחרת הגברים, מאיר טפירו. חואקין שוכמן, שחקן שגדל ושיחק בגלבוע/מעיינות ובקבוצה הבוגרת של גלבוע/גליל, אמר: "שמחנו לארח את החבר'ה מספיישל אולימפיקס במתחם האימונים. היה כיף לעשות אימון משותף ולהחליף חוויות מהענף אחד עם השני. אנחנו מאחלים להם המון בהצלחה בטורנירים, ובטוחים שהם יביאו המון כבוד והצלחה למדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully