וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ לזכר אמיר חורי: יותר מ-2,000 כבר נרשמו

למעלה מ-2000 איש מכל רחבי הארץ נרשמו לאירוע הריצה הארצי "רצים מאחוריך" שעיריית נוף הגליל תקיים ביום שישי הקרוב, ב-7:00 בבוקר, לזכרו של השוטר אמיר חורי

"רצים מאחוריך. יחצ,
"רצים מאחוריך/יחצ

למעלה מ-2000 איש מכל רחבי הארץ כבר נרשמו לאירוע הריצה הארצי "רצים מאחוריך" שעיריית נוף הגליל תקיים ביום שישי הקרוב ב-7:00 בבוקר, לזכרו של השוטר אמיר חורי.

המרוץ ייצא מחניון נופארק - הפארק העירוני של נוף הגליל ברחוב תירוש. מסלולי הריצה: 2, 5, 10 ק"מ לאורכם יוצבו עמדות לחלוקת מים קרים. ההשתתפות במרוץ אינה כרוכה בתשלום וכל משתתף עקבל חולצה הנושאת את תמונתו של אמיר ומדליה.

בני משפחתו של אמיר, הוריו ג'אריס וסמייה, אחיו ויויאן, מייקל ולינה וחברתו שני ישתתפו באירוע ויישאו דברים בפתיחה. "אנחנו מתרגשים מאוד לקראת המרוץ, אמיר אהב לרוץ והנצחה זו מחממת לנו את הלב ומבטאת את דרכו של אמיר שחתר כל הזמן קדימה ולא היסס לסכן את חייו בשביל להציל חיים" אמר האב ג'אריס.

ראש העיר רונן פלוט שעומד מאחורי יוזמת ההנצחה אמר כי המרוץ הפך למסורת בעיר ומדי שנה יתקיים במתכונת ההנצחה לזכרו של אמיר : " הריצה ההמונית של כל עם ישראל כאיש אחד, מכל העדות, הקהילות, הזרמים והדעות מהווה קונצנזיוס למורשת שהותיר גיבור ישראל אמיר חורי". את הרצים יעודדו תלמידי בתי הספר היסודיים בנוף הגליל, אוחזים בדגלונים ולבושים בחולצות המרוץ.

המרוץ מאורגן על ידי עיריית נוף הגליל בסיוע משרד התרבות והספורט."אין דרך טובה יותר להנציח את אמיר מאשר המרוץ לזכרו" אמרו בני משפחת חורי וביקשו להודות מראש לנרשמים הרבים שמתכננים להשכים קום ביום שישי הקרוב ולהגיע מרחוק על מנת להנציח את אמיר

מארגני המרוץ עוקבים אחרי תחזית מזג האוויר ושוקלים לקצר את מסלול הריצה במידה וישררו תנאי שרב : "צריל לזכור שנוף הגליל היא עיר הררית שמתנשאת לגובה של 587 מטרים מעל פני הים, כך שגם באמצע אוגוסט כאן קריר בשעות הבוקר. אנחנו לא תל אביב" מסרו המארגנים והזמינו את אזרחי ישראל להגיע לאירוע ובסיומו ליהנות מנופארק - פארק אקולוגי מרהיב ביופי הנמצא בסמוך לנקודת הזינוק וכולל פלנטריום, אגם אקולוגי, גן בוטני, גן פסלים ונוף מרהיב.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully