וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעגל נסגר: גביע המדינה הגיע לקברו של רס"ן אופק אהרון ז"ל

קפטן בית"ר ירושלים אופיר קריאף ומנהל הקבוצה מאיר הרוש הגיעו אל בית העלמין, התייחדו עם חלל צה"ל וערכו טקס מרגש עם משפחתו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

רב סרן אופק אהרון ז"ל היה אוהד בית"ר ירושלים בכל רמ"ח איבריו, שגיע למשחקי הקבוצה ביחד עם אביו וארוסתו. הבוקר (רביעי) נסגר מעגל כאשר הקפטן אופיר קריאף, מלווה במנהל הקבוצה מאיר הרוש, הגיעו לבית העלמין בגן יבנה והניחו על קברו של אופק ז"ל את גביע המדינה בו זכתה בית"ר בשבוע שעבר.

לבית העלמין הגיעו גם אביו אלי, אימו אורית, אחותו דניאל וארוסתו בתיה, ביחד עם הדודים וחברים נוספים של אופק ז"ל. אלי אהרון היה בקשר מתמיד עם אנשי בית"ר ירושלים לאורך השנה האחרונה, בה קיימנו לזכרו טקסים, טורניר, ביקור של בית הספר שלו בבית וגן, והנצחה ככל שהיה ניתן. היום הגיע הרגע אליו פילל אלי, שאמר לאנשי המועדון כי לא היה לו ספק שהתואר יגיע לירושלים ויגיע גם אל קברו של אופק ז"ל.

אלי אהרון, אביו של אופק אהרון ז"ל עם קפטן בית"ר ירושלים אופיר קריאף. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
סגירת מעגל מרגשת/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

אלי אהרון אמר במהלך הטקס: "אופק שלי הגיע בגיל 13 לבית וגן, לביקור, ומאיר הרוש קיבל אותו, הוא אמנם שיחק באשדוד, אבל כל כולו היה בית"ר ירושלים. אני מאושר שהגשמתי את הרצון של אופק, ראיתי אותו והוא בא ואמר לי שהוא יודע שנביא את הגביע. הגשמנו את זה. אני רוצה להודות לברק אברמוב, לכפיר אדרי, ולכל המועדון על התמיכה העצומה שהם מעניקים לנו. לשחקנים שלא עוזבים אותנו ונותנים לנו את הכבוד". לאחר הדברים, סיפר אחד האוהדים כי בקרוב עומד להיוולד לו בן והוא מתכוון לקרוא לו על שם אופק, וריגש את הנוכחים.

אורית, אימו של אופק הוסיפה: "תמיד ניסיתי להבין את הטירוף הזה של בית"ר, הוא כל הזמן היה סביבה. אני זוכרת שהוא היה ילד קטן ובית"ר לא היתה משהו, אמרתי לו אולי תעבור למכבי חיפה, אולי נעבור קבוצה, הוא הסתכל עליי ואמר - קבוצה ואמא לא מחליפים אף פעם. הוא גדל לצד בית"ר, ואני כל כך מתרגשת ומודה לכם שהגעתם לכאן להיות איתנו".

הקפטן אופיר קריאף אמר: "זאת זכות שלנו, וידענו לכל אורך הדרך שאנחנו רוצים להביא את הגביע לירושלים ולהביא אותו לכאן. אני מקווה שזה נותן לכם קצת נחת, ואנחנו נמצאים כאן תמיד בשבילכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully