וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנתון שהפועל חולון תרצה לשנות: 2 מ-18 מפיגור 1:0 בסדרה

31.5.2023 / 11:53

האלופה רחוקה הפסד אחד מאיבוד התואר, וההיסטוריה במועדון לא מאירה לה פנים. נתנאל ארצי משדר ביטחון לקראת המשחק הביתי נגד מכבי תל אביב ביום שישי: "אני מרגיש את הקהל בעצמות, לא חוויתי דבר כזה". וגם: מספר השפל שהציג מרווין ג'ונס בהפסד

תקציר: ריאל מדריד - גראן קנאריה 68:95/ספורט1

הפועל חולון חיה כבר שנים ארוכות לפי הקלישאה החבוטה שגורסת כי "המשחק הראשון הוא החשוב ביותר בסדרות פלייאוף". לאור ההפסד אתמול (שלישי) 90:76 למכבי תל אביב, האלופה תצטרך לעשות משהו באמת חריג כדי להעפיל לגמר. לאורך ההיסטוריה, היא פיגרה 1:0 ב-18 מקרים שונים - ורק בשניים מהם יצאה עם ניצחון בסדרה.

הסגולים פתחו את המשחק אמש בבליץ. הם ירו חמש שלשות משבעה ניסיונות, ברחו ליתרון דו ספרתי והבליטו את נקודות החוזקה שהביאו אותם לחצי הגמר במומנטום מצוין; אלא שאז החלו העניינים להשתבש. אחרי הירי הבלתי פוסק בשבע הדקות הראשונות, הם פגעו ב-5 מ-21 לשלוש, כריס ג'ונסון ושון דאוסון הסתבכו בעבירות ומרווין ג'ונס העמיד נתון מדהים של 0 ריבאונדים ב-30 דקות מעמדת הסנטר.

רומן סורקין מכבי תל אביב לצד מרווין ג'ונס הפועל חולון. דני מרון
30 דקות על הפרקט לא הספיקו אפילו לריבאונד אחד. ג'ונס/דני מרון

מנגד, ווייד בולדווין הסיר חלודה והגיע ל-20 נקודות במשחק מפוזר משהו, רומן סורקין וג'ון דיברתולומיאו יצרו יתרון למכבי תל אביב בגזרת הישראלים, ובונזי קולסון התפוצץ והיה רחוק נקודה מדאבל-דאבל במחצית השנייה לבדה. ג'ו רגלנד אחד, טוב ככל שיהיה (והוא היה טוב במיוחד, עם 28 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים), לא הספיק.

"היה משחק אינטנסיבי מאוד, עם אנרגיות גבוהות משני הצדדים", סיכם נתנאל ארצי. "היו לנו המון דקות טובות שבהן רצנו יחד, אבל גם חוסר ריכוז ברגעים מסוימים שגרם למכבי לרוץ עלינו. הם היו יותר אגרסיביים ברבע השני והצליחו לעצור אותנו, וזה עזר להם לצבור ביטחון".

ביום שישי ב-15:30 ייערך המשחק השני בהיכל טוטו, שצפוי להיות מלא לחלוטין במה שעשויה להתברר כהופעת הפרידה של חולון מהאולם הביתי בעונה הזו. "יש לנו יומיים לעשות התאמות", הוסיף ארצי. "כל אחד מאיתנו צריך להביא את 40 הדקות הכי טובות שלו העונה, ולכולנו יש אש בעיניים. אני מרגיש את הקהל בעצמות, וזה כבר טוב. גם אתמול הרגשנו ממש את האוהדים, וזו הפעם הראשונה שאני חווה דבר כזה. אני חושב שתהיה לזה הרבה השפעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully