וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנר ימשיך עם עירוני רמת גן בליגת העל: "התגברנו על המכשולים"

31.5.2023 / 10:59

כשבועיים אחרי עליית הליגה, הוארך חוזהו של המאמן: "בטוח שנזכה ביחד להחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי בצמרת", אמר היו"ר שניידרמן

תקציר: ריאל מדריד - גראן קנאריה 68:95/ספורט1

שמוליק ברנר ימשיך לאמן את עירוני רמת גן בעונה הבאה בליגת העל. מאז עלתה הקבוצה ליגה לפני כשבועיים המתינו ברמת גן לתשובתו של המאמן שכידוע עובד גם באקדמיה, אך כעת המכשולים הוסרו וסוכמה רשמית המשך דרכם המשותפת בליגת העל.

יו"ר מכבי עירוני רמת גן חן שניידרמן אמר היום לאחר חתימה ההסכם: "אני נרגש מאד להודיע ששמוליק ברנר ימשיך לאמן את הקבוצה גם בעונה הקרובה. זאת לאחר שהצלחנו להתגבר על כל המכשולים לשביעות רצון כל הנוגעים בדבר ובכך לממש את המהלך. החיבור שלנו עם ברנר מרגיש לגמרי טבעי ונכון לשני הצדדים. אני בטוח שזה ימשיך גם בעתיד ונזכה ביחד להחזיר את מכבי עירוני רמת גן למקומה הטבעי בצמרת ליגת העל. עכשיו נתפנה לבניית הקבוצה לעונה הקרובה בכדי להעמיד קבוצה טובה ואטרקטיבית כדי שהעיר רמת גן כולה ואוהדיה יהיו גאים בה!".

ברנר אמר: "אני שמח וגאה להיות שותף במסע המיוחד הזה של מכבי עירוני רמת גן בדרכה חזרה לליגת העל ובמטרה העיקרית שלה לצעוד לקידמת הבמה בכדורסל הישראלי. אני מרגיש מחובר מאד למועדון הזה ובעיקר לאנשים המיוחדים העוטפים אותו. ההמשכיות נראית לי טבעית ומיוחדת. אני פונה לאוהדי הקבוצה ומקווה מאד לראותכם ממלאים את יציעי זיסמן כפי שעשיתם בחלקה האחרון של העונה שהסתיימה. אתם המשאב האנרגטי של הקבוצה".

מאמן עירוני רמת גן שמוליק ברנר. אבי רוקח
המכשולים הוסרו והוא חוזר לליגת העל. ברנר/אבי רוקח

ברנר הגיע לרמת גן לקדנציה שנייה במהלך העונה הנוכחית, אחרי שאשתקד נעצר רק בגמר הפלייאוף. הוא הוביל את הקבוצה לריצת 1:10 בליגה ולמקום השני. רמת גן עברה ברבע הגמר את רמת השרון ובסדרת חצי הגמר ניצחה את אליצור איתו אשקלון והבטיחה את הכרטיס לליגת העל. לאחר מכן גם ניצחה את הפועל עפולה וזכתה בתואר אלופת הליגה הלאומית.

עבור ברנר זאת תהיה הזדמנות שנייה בליגת העל. הוא אימן את מכבי ראשון לציון מאמצע עונת 2016/17, הגיע עם הקבוצה לפיינל פור ובמהלך העונה שלאחר מכן סיים את תפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully