וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל התקרית: היליארד יוזמן לשיחת הבהרה, אחריה יוחלט אם להענישו

31.5.2023 / 6:50

במכבי תל אביב לא אהבו את ההתנהגות של הגארד בניצחון על חולון. סורקין מודה לקטש על המחמאות: "לפעמים אני צריך שידחפו אותי"

לורנזו בראון לצד רפי מנקו מכבי תל אביב. דני מרון
חזרו לעניינים. בראון ומנקו/דני מרון

מכבי תל אביב עלתה אמש (שלישי) ליתרון 0:1 בסדרת חצי גמר הפלייאוף נגד הפועל חולון אחרי שניצחה אותה 76:90 בבית. הצהובים רחוקים ניצחון אחד מסדרת הגמר ממנה נעדרו בעונה שעברה, וינסו להשלים את המשימה כבר ביום שישי הקרוב בחולון.

מכבי פתחה את המשחק בצורה לא טובה, פיגרה בהפרש דו ספרתי כבר ברבע הראשון, אבל הצליחה לצאת ממנו בפיגור מינימלי של 4 נקודות בלבד. הרבע השני היה מצוין מבחינת הצהובים שקלעו 28 נקודות, ספגו 18 בלבד ונטלו את השליטה במשחק, בעיקר בזכות דקות גדולות של רומן סורקין. בפתיחת המחצית השנייה חולון שוב עלתה ליתרון, אלא שדקות טובות של ווייד בולדווין שקלע 20 נקודות ושל בונזי קולסון שקלע 17 נקודות והוסיף 12 ריבאונדים, הבטיחו את הניצחון. מלבד השניים הללו, גם לורנזו בראון הצטיין עם 15 נקודות ו-11 אסיסטים.

במהלך הרבע השני של המשחק נרשמה תקרית עם הגארד דארן היליארד שהתקשה להיכנס למשחק, הוחלף ואז בעט בספסל בעצבים והחל לרדת לכיוון חדר ההלבשה. היליארד התעשת במהרה, חזר אל הספסל ושותף במחצית השנייה. בקבוצה יערכו שיחה עם היליארד היום, ולאחר מכן יוחלט כיצד לנהוג עמו. היליארד קלע 3 נקודות בלבד במשחק ב-12 דקות.

דארן היליארד מכבי תל אביב לצד מרווין ג'ונס הפועל חולון. דני מרון
שוב בעין הסערה. היליארד/דני מרון

רומן סורקין היה כאמור האיש של מכבי ברבע השני וסיים עם 13 נקודות ב-21 דקות. "היינו צריכים לעצור אותם בהגנה, מה שלא עשינו בהתחלה. יש לנו יתרון בריבאונד ההתקפה, אבל ההגנה תנצח לנו את הסדרה", סיפר סורקין והתייחס לדבריו של עודד קטש שאמר כי עיקר העבודה עמו היא לגרום לו להבין שהוא טוב בכדורסל: "זה כיף שדוחפים אותך להיות יותר טוב, אני צריך את זה לפעמים. אני פחות מסתכל על עצמי, יש לנו עוד שלושה ניצחונות להשיג כדי לעמוד במטרה הכי חשובה שלנו, הלחם והחמאה. יש קבוצות מדהימות בליגה, לשם כך התכנסנו, זאת מטרה. אני אנסה להיות יותר טוב כדי לעזור לקבוצה שלי".

סורקין המשיך ואמר: "אני משחק ומנסה להיכנס לקצב של הקבוצה, עודד תמיד מדבר על הקצב, על הפלואו, גם אם אני לא קולע, אני עדיין מנסה לייצר לחברים שלי, ליצור מיסמאצ'ים, לשחק בהתאם לשיטה. אני שמח שאני מצליח לעשות את זה לפעמים, אני צריך להישאר עקבי".

על היכולת היותר טובה של מכבי אמש אחרי סדרה פחות טובה נגד הפועך באר שבע, אמר סורקין: "בכל שלב אתה מנסה לדחוף יותר, על הנייר אתה מקבל קבוצה יותר טובה שנמצאת בבמומנטום. צריך לתת את הכבוד לבאר שבע, יש להם מאמן מעולה עם שיטה, זו קבוצה איכותית שהקשתה עלינו. עברנו שלב ואנחנו מנסים לקחת את המשחק שלנו עוד שלב קדימה. ננסה לקחת את זה עוד צעד קדימה גם בגמר. להשתפר ממשחק למשחק זה חלק מהעניין בפלייאוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רומן סורקין מכבי תל אביב לצד מרווין ג'ונס הפועל חולון. דני מרון
במיטבו. סורקין/דני מרון

לקראת משחק 2 בחולון סורקין הודה: "קשה לשחק שם, יש שם המון רעש והמון בלאגן. האוהדים שלנו באים איתנו לכל מקום, שומעים אותם גם במשחקי חוץ, מהגליל ועד אילת. זה עוזר לנו, חולון זה מגרש קשה אבל בסוף זה כדורסל. קשה לשחק במשחק חוץ, ננסה לנטרל את הדברים האלה ולהתרכז בתוכנית שלנו ונקווה לחזור עם ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully