וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל כוח עולה בכדורגל": בעולם התפעלו מהווינריות של נבחרת הנוער

הניצחון הדרמטי גרר תגובות ברחבי הגלובוס: "כל ישראל מסיבה אחת גדולה, היא מרגישה בבית בארגנטינה". דור תורג'מן סחט מחמאות: "שון וייסמן הבא"

שחקני נבחרת ישראל חוגגים העפלה לרבע גמר המונדיאליטו/צילום: עמוד האינסטגרם של ההתאחדות לכדורגל

עולם הכדורגל לא נשאר אדיש לנבחרת הנוער של ישראל, שממשיכה לעשות היסטוריה ולשבור שיאים של ווינריות. הניצחון הלילה (בין שלישי לרביעי) 0:1 על אוזבקיסטן עם שער של ענאן חלאילי בדקה ה-97, גרר תגובות ומחמאות מרחבי הגלובוס.

"לא, זה לא שידור חוזר של המשחק נגד יפן, בו ישראל כבשה שער ניצחון דרמטי שהעניק לה את הכרטיס לשמינית הגמר. השער ההוא כבר קבע הישג היסטורי עבור ישראל, אבל היא לא הסתפקה בלהיות על תקן נוכחת-נפקדת בשמינית הגמר, ומראה שהיא הופכת לכוח עולה בכדורגל", כתבו באתר פיפ"א. "הפעם דמעות האושר הגיעו 7 דקות בתוך תוספת הזמן. השער של ענאן חלאילי היה הפרס על כדורגל יוזם והתקפי של ישראל בחלק האחרון של המשחק. זהו המשך של סיפור האגדה של ישראל שהחל מהרגע שדרכה על אדמת ארגנטינה. מהאימון הראשון בבואנוס איירס, היא הרגישה בבית. עכשיו, עם טעם מתוק בפה, היא ממתינה לדעת מי תהיה היריבה שלה ברבע הגמר".

צפו בתקציר באדיבות כאן

"זה מונדיאל היסטורי עבור ישראל, שהגיעה לכאן אחרי סערה שנויה במחלוקת בעקבות סירובה של אינדונזיה לארח אותה. בסופו של דבר, הם חוגגים בגדול", אמרו בטלוויזיה הארגנטינאית. "ישראל הפכה למסיבה אחת גדולה. בתל אביב, בירושלים. מעולם הנבחרת שלהם לא הגיעה להישג כזה. הגיע להם לעלות כי הם הציגו רמה גבוהה, ובעיקר ווינריות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

עיתונאי ספרדי שמסקר את המונדיאליטו, הילל את דור תורג'מן שממשיך לגרוף מחמאות בטורניר. "הנבחרת הישראלית לוחצת כמו משוגעת לאורך כל הטורניר. דור תורג'מן הוא שון וייסמן הבא, בקלות. יש לו עוצמות, יציאה טובה מהמקום, דריבל. הוא יודע לשחק עם הגב לשער. יופי של כישרון".

סקאוט נוסף כתב על תורג'מן: "מדובר בחלוץ טוב מאוד. הוא נלחם על כל כדור, אוהב את המגע עם השחקנים היריבים ומשחק היטב עם הגב לשער, בזכות הדריבל והעוצמה שלו. הוא השחקן שצריך לשים לב אליו בנבחרת הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully