וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים: "בחיים שלי הכל הולך קשה. רוצים להגיע לחצי הגמר"

מאמן נבחרת ישראל עד גיל 20 אחרי ההעפלה לרבע הגמר: "הגיע לנו לנצח. ברזיל או תוניסיה? מי שבא ברוך הבא". חלאיילה: "לא פחות טובים מאף נבחרת"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.5/ספורט1

נבחרת ישראל עד גיל 20 היא אחת משמונה הנבחרות הכי טובות בעולם. זה נשמע דמיוני, אבל כשנה אחרי שנעצרה רק בגמר אליפות אירופה עד גיל 19, הלילה (בין שלישי לרביעי) היא גברה 0:1 על אוזבקיסטן והעפילה לרבע גמר המונדיאליטו בארגנטינה.

מדהים לא פחות הוא שאחרי הניצחון על יפן במשחק המכריע על ההעפלה בשלב הבתים משער בדקה ה-90+2 מרגלי עומר סניור, הלילה ענאן חלאיילה הבקיע בדקה ה-90+7, דקה לפני שהסתיימה תוספת זמן בת שמונה דקות.

המאמן אופיר חיים אמר בסיום: "אני גאה מאוד בבחורים. זה היה משחק קשה מאוד, כמו גמר גביע וזה מסוכן מאוד. לא שיחקנו מספיק טוב ולא מספיק חכם, אבל הראינו המון אופי ונחישות והאמנו שאנחנו יכולים לנצח. הגיע לנו לנצח ועשינו את זה עם המון נשמה ולב. כל דבר בחיים שלי הולך קשה ואני נלחם בשיניים כדי להשיג כל דבר, כנראה זה מה שאלוהים בחר בשבילי. עכשיו אני מאושר עד הגג".

צפו בתקציר המשחק באדיבות כאן

מאמן נבחרת ישראל עד גיל 20 אופיר חיים. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"כנראה זה מה שאלוהים בחר בשבילי"/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל
שחקני נבחרת ישראל עד גיל 20. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
בלתי ניתנים להכנעה/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

מה אנחנו לומדים על הכדורגלן הישראלי בזכות הנבחרת הזו: "קודם כל להאמין בכדורגלן הישראלי. יש לנו נבחרת מדהימה, נבחרת מיוחדת מאוד. עכשיו הסיטואציה שונה כי יש מאיתנו ציפיות והשחקנים עמדו בהן בגבורה. הכדור החופשי בסוף שהוביל לשער? יש לנו ארסנל של תרגילים ואני לא יודע מה הם בחרו לעשות, אבל כמובן שזה היה תרגיל שעבדנו עליו".

על מפגש אפשרי עם ברזיל (או תוניסיה) ברבע הגמר: "מי שבא ברוך הבא. נתכונן טוב. יש לנו עוד יום מנוחה, נכין את עצמנו טוב ואנחנו רוצים להגיע לחצי הגמר. אמרתי לכם לא להירדם ושזה יהיה שווה את זה. נעשה את הכל כדי לשמח את כולם גם במשחק הבא".

כובש השער ענאן חלאיילה הוסיף לדברי המאמן: "מרגש מאוד. תודה לכל עם ישראל שנשאר ער עד 2 בלילה לראות אותנו. הרגשתי שזה היום שלי, הייתה לי הרגשה טובה, ידעתי. זאת חבורה של גברים, ווינרים אחד אחד. הכל אפשרי, גם רבע הגמר. אנחנו לא פראיירים בכלל, לא פחות טובים מכל נבחרת בטורניר. כל הכאב הזה שווה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully