וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא עבד עם אברהם גרנט. הוא כנראה המאמן הכי גרוע שהיה לי"

מגן העבר של נבחרת אנגליה, וויין ברידג', נשאל מיהו המאמן הכי טוב בקריירה שלו ולא בחר במוריניו, ובוודאי שלא בישראלי שעליו לא היו לו מילים טובות לומר

10 הבישולים הכי יפים בפרמיירליג בעונת 2022/23/ספורט1

וויין ברידג' היה אחד המגנים השמאליים הדומיננטיים באנגליה זה שנים. הוא אמנם זכה רק באליפות אחת עם צ'לסי ב-2004/5, אבל מאז 1998/99 ועד 2012/13 שיחק בפרמיירליג, תחילה בסאות'המפטון ולאחר מכן בצ'לסי, בפולהאם בהשאלה לעונה, במנצ'סטר סיטי וגם כמושאל בווסטהאם ובסנדרלנד עד שירד לברייטון מהצ'מפיונשיפ ולאחר מכן פרש ברדינג.

בריאיון שהעניק לתקשורת האנגלית הוא הפתיע כאשר בחר בגלן הודל בתור המנג'ר הטוב ביותר בקריירה שלו, ולא בז'וזה מוריניו כפי שבממלכה ציפו, אבל את תשומת לבנו תפסה תשובתו שנגעה לאברהם גרנט שאימן אותו בעונת הירידה מהפרמיירליג עם ווסטהאם.

וויין ברידג', מגן ווסטהאם. Scott Heavey, GettyImages
ברידג' במדי ווסטהאם. "עם גרנט זה לא עבד"/GettyImages, Scott Heavey

"קשה לי מאוד לבחור מי המאמן הכי טוב שהיה לי בקריירה, אבל אם אני צריך לבחור אחד אז גלן הודל בסאות'המפטון", אמר ברידג' תחילה, "הוא היה מדהים עבורי ועבור סאות'המפטון, אני רק חושב שאולי נותרתי קצת מאוכזב שהוא לא לקח אותי איתו לטוטנהאם כי מאוד אהבתי לשחק תחתיו. מוריניו הגיע וזכה בתארים, אבל עבורי הכי טוב היה הודל".

כאשר נשאל על התקופה שלו בווסטהאם, אליה הושאל בינואר 2011 ממנצ'סטר סיטי ואיתה ירד לליגת המשנה, השיב: "אני חושב על כל המאמנים שהיו לי בקריירה ועם ווסטהאם ירדתי כאשר גרנט היה המאמן - זה פשוט לא עבד. לכן הוא כנראה הכי גרוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully