וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאטסראיי זכתה באליפות טורקיה בפעם ה-23 בתולדותיה

איקרדי כיכב והוביל את קבוצתו לניצחון 1:4 בחוץ על אנקרגוצ'ו ולזכייה ראשונה אחרי ארבע שנים, המשחק במחזור הסיום מול פנרבחצ'ה שבמקום השני יהיה לפרוטוקול

אנקרגוצ'ו - גלאטסראיי 4:1 (משחק אליפות)/ספורט1

מחזור הסיום בטורקיה בשבוע הבא מפגיש בין גלאטסראיי לפנרבחצ'ה, אבל יהיה זה משחק לפרוטוקול בלבד מכיוון שהערב (שלישי) מאורו איקרדי כיכב, גלאטסראיי ניצחה את אנקרגוצ'ו וזכתה באליפות טורקיה בפעם ה-23 בתולדותיה והראשונה אחרי ארבע שנים.

המוליכה גלאטסראיי הגיעה למשחק החוץ הערב נגד אנקרגוצ'ו כשלזכותה 79 נקודות, חמש יותר מאשר לפנרבחצ'ה שעשתה את המוטל עליה היום כשניצחה במשחק שנערך במקביל 0:2 את אנטליאספור. עם זאת, 'גלא' ידעה שניצחון יבטיח לה זכייה באליפות לאור העובדה שיישארו בסוף היום רק שלוש נקודות בקופה, והיא חגגה עם 1:4 באנקרה ובעונה הבאה תחל את דרכה בסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות - כך שהיא אחת היריבות האפשריות של מכבי חיפה.

מאורו איקרדי, חלוץ גלאטסראיי. ADEM ALTAN, GettyImages
עולה חלומית בדרך לאליפות. איקרדי/GettyImages, ADEM ALTAN

מאורו איקרדי, הכוכב של גלאטסראיי מאז הצטרף בתחילת העונה מפריז סן ז'רמן, העלה את מאזנו ל-21 שערים ו-7 בישולים בזכות שערים מהירים בדקות 7 ו-38, באריש ילמאז שעלה מהספסל הצטרף לחגיגה בדקה ה-73 וסרג'יו אוליביירה בדקה ה-78 קבע 1:4 בסיום ונתן את האות לתחילת חגיגות הזכייה באליפות. המארחת רק השוותה זמנית משער של מילסון בדקה ה-16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully