וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן אלון: "זו הפועל תל אביב הכי חזקה שהייתה אי פעם"

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 19:44

לקראת משחק מספר 1 בחצי גמר הפלייאוף (רביעי, 21:00), המנהל הספורטיבי של הפועל ירושלים החמיא ליריבה: "באים מוכנים ודרוכים". מייריס נרשם במקום ונה, טוקוטו שוב מחוץ לסגל של פרנקו

תקציר: ריאל מדריד - גראן קנאריה 68:95/ספורט1

משחקי חצי גמר פלייאוף ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (רביעי, 21:00) בבירה, כשהפועל ירושלים תארח את הפועל תל אביב למשחק הראשון בסדרה בשיטת הטובה משלושה משחקים. שתי הקבוצות נפגשו ארבע פעמים ביניהן העונה, הפועל תל אביב ניצחה במשחק הראשון בארנה, ירושלים ניצחה ברבע גמר גביע המדינה ולאחר מכן בשני משחקים נוספים, כולם בהיכל שלמה.

שתי הקבוצות נפגשו חמש פעמים בעבר במסגרת הפלייאוף. בשתי הסדרות האחרונות ירושלים ניצחה, בעונות 2014/15 ו-2015/16, ולפני כן הפועל תל אביב ניצחה בשלוש סדרות, כולל בשתי הסדרות שנערכו בחצי הגמר בעונות 1992/3 ו-1993/4.

מארקס מייריס, שחקן הפועל ירושלים. דב הליקמן
חזר לסגל. מייריס/דב הליקמן

הפועל ירושלים מגיעה לסדרה אחרי רבע גמר לא פשוט בכלל נגד בני הרצליה. הקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' הציגה את משחקה הטוב ביותר בסדרה דווקא במשחק הרביעי בהרצליה ביום ראשון, והיא תקווה למשוך את המומנטום לתוך הסדרה נגד הפועל תל אביב, כשהיא דומיננטית על האדומים בשלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

בירושלים בוצע שינוי בסגל לקראת המשחק כאשר מארקס מייריס הועדף על פני סים סנדר ונה שנרשם בשני המשחקים האחרונים ומיעט לשחק. בבירה מקווים למלא עד כמה שניתן את הארנה מחר וליצור אווירה ביתית באחד המשחקים החשובים של העונה.

המנהל הספורטיבי יונתן אלון החמיא ליריבה: "אני זוכר בתחילת שנות ה-90 בתור ילד את הסדרות החמות והכיפיות נגד הפועל תל אביב. לדעתי זו הפועל תל אביב הכי חזקה שהייתה אי פעם ואנחנו באים מוכנים ודרוכים. האווירה בארנה היא פקטור מרכזי, הקהל שומר אותנו חדים ולא מרשה לנו להפסיד משחקים. גם כיף שיש טירוף כרטיסים ואנחנו מחכים שיתחיל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'ייקובן בראון לצד צ'ינאנו אונואקו הפועל תל אביב. לירון מולדובן
הפועל תל אביב ללא שינוי בסגל בחצי הגמר/לירון מולדובן

בפעם הקודמת שהפועל תל אביב שיחקה בחצי גמר סל היא הובסה על ידי מכבי תל אביב. האדומים, שכיוונו כמה שיותר גבוה בתחילת העונה, הצליחו להגיע לחצי גמר אחרי שהודחו ברבע הגמר גם בגביע וגם ביורוקאפ. אחרי תקופה פחות טובה, נראה שבפלייאוף הצליחה הפועל תל אביב למצוא את עצמה, היא ניצחה את נס ציונה בשלושה משחקים בהפרש דו ספרתי גבוה.

בצוות המקצועי ניצלו את הימים האחרונים כדי לנסות ולגבש תוכנית משחק שתעבוד נגד ירושלים, אחרי המשחקים הלא טובים נגדם במהלך העונה. בהפועל תל אביב הוחלט להשאיר מחוץ לסגל גם מחר את ג'יי פי טוקוטו. הפועל תל אביב תביא איתה 1,500 אוהדים לארנה.

יונתן אלון: "אני זוכר בתחילת שנות ה-90 בתור ילד את הסדרות החמות והכיפיות נגד הפועל תל אביב. לדעתי זו הפועל תל אביב הכי חזקה שהייתה אי פעם ואנחנו באים מוכנים ודרוכים. האווירה בארנה היא פקטור מרכזי, הקהל שומר אותנו חדים ולא מרשה לנו להפסיד משחקים. גם כיף שיש טירוף כרטיסים ואנחנו מחכים שיתחיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully