וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת XT תעניק לנבחרת הגולשות חסות לקראת פריז 2024

30.5.2023 / 17:17

בזמן שבנבחרת השייט לנשים ישנה תחרות על הכרטיס הבודד לאולימפיאדה, האיגוד והוועד האולימפי סיכמו עם החברה שעוסקת בספנות והיי - טק

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5/ספורט1

קבוצת XT בבעלות אודי אנג'ל תתמוך בנבחרת הגולשות האולימפית ותעניק לספורטאיות רוח גבית בדרך למשחקים האולימפיים בפריז 2024. במפגש שהתקיים הבוקר (שלישי) במשרדו של אנג'ל, השיקו הוועד האולימפי בישראל ואיגוד השייט את תמיכתם בנבחרת הגולשות האולימפיות בחסות קבוצת XT.

נותנת החסות החדשה היא חברה גלובלית מובילה הפעילה בתחומים שונים, כאשר בליבת פעילותה תחום הספנות והיי-טק. כחלק מפעילות קהילתית ענפה של הקבוצה בראשות, אודי אנג'ל, תתמוך הקבוצה בנבחרת הגולשות האולימפית שאותה מאמן שחר צוברי. בימים אלו מתקיימת תחרות צמודה בין הגולשות על הכרטיס הבודד למשחקים האולימפיים עליו מתמודדות כל ספורטאיות הנבחרת.

שחר צוברי, מאיה מוריס, דניאלה פלג, שחר רשף, אודי אנג'ל מקבוצת XT, שחר טיבי,שרון קנטור ותמר שטיינברג. איגוד השייט בישראל, אתר רשמי
חסות החדשה. נבחרת הגולשות/אתר רשמי, איגוד השייט בישראל

יו"ר קבוצת XT, אודי אנג'ל: "אני שמח וגאה על החיבור שנוצר עם נבחרת הגולשות האולימפית, שעבורי ועבור הקבוצה הוא אך טבעי, בשל האהבה המשותפת לים ולספורט, והשילוב עם ערכי קבוצת XT, במרכזם עידוד וקידום מצוינות, גיוון ושוויוניות בספורט ובעסקים."

יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד: "אני מודה ל-XT אחזקות על האמון שהיא נותנת בנבחרת הנשים המצוינת שלנו ובאופן אישי לאודי אנג'ל, ידיד אמת של הספורט בישראל. התמיכה של קבוצת XT אחזקות מעניקה לנבחרת הישראלית רוח גבית בדרך להגשמת החלום האולימפי. יתרה מכך, אנו רואים במעורבות הפעילה של העולם העסקי בספורט האולימפי בכלל, ובנבחרת הגולשות בפרט, הדהוד של ערכים כמו משמעת.עצמית, התמודדות עם אתגרים ועידוד למצויינות בקרב נערות ונשים ".

  • עוד באותו נושא:
  • שייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully