וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגעת לואיס אנריקה בספק. נשיא נאפולי: "הוא חושב על הפרמיירליג"

אלופות איטליה הציעה למאמן 8 מיליון יורו לעונה לפני בונוסים, הספרדי חושש מעזיבת הכוכבים והציפיות של הנשיא דה לאורנטיס

תקציר: נאפולי - אינטר 1:3/ספורט1

מאז שנודע כי לוצ'אנו ספאלטי יעזוב את נאפולי ויקח שנת שבתון, אלופת איטליה הטרייה נמצאת בחיפושים אחר יורש למאמן שהוביל אותה לסקודטו השלישי בתולדותיה והראשון מאז 1990. אחד השמות המובילים הוא לואיס אנריקה, שלא מצא קבוצה מאז שעזב את נבחרת ספרד בתום המונדיאל, וכעת חלה התפתחות לא חיובית מבחינת הפרטנופי.

בארץ המגף דווח כי הגעת המאמן נמצאת בסימן שאלה, מכיוון שלספרדי יש ספקות בנוגע לתפקיד. לואיס אנריקה חושש שהקבוצה תאבד בקיץ את החלוץ ויקטור אוסימן והבלם הקוריאני קים מין-ג'ה, מה שיחליש משמעותית את הקבוצה.

כמו כן, אנריקה מוטרד מהתבטאויותיו בעבר של הנשיא אאורליו דה לאורנטיס, שטען שנאפולי מספיק חזקה כדי לזכות בליגת האלופות בעונה הבאה. לדעת אנריקה הצהרות מסוג זה רק עלולות להוסיף עליו לחץ עם הכניסה לתפקיד.

לואיס אנריקה, מאמן נבחרת ספרד. רויטרס
בקרוב בדרום איטליה? לואיס אנריקה/רויטרס

עם זאת, ב"פוט מרקאטו" דווח דווקא כי השיחות בין הצדדים מתקדמות בצורה טובה. דה לאורנטיס הציע ללואיס אנריקה שכר עונתי של 8 מיליון יורו ו-2 מיליון נוספים בבונוסים, והבטיח לו שאוסימן וחביצ'ה קברצחליה לא יעזבו. אם יעזוב קים מין-ג'ה, המאמן רוצה במקומו את פאו טורס מוויאריאל, אותו אימן בנבחרת ספרד.

"לואיס אנריקה הוא מאמן מהטופ", סיפר דה לאורנטיס בריאיון באיטליה, "אני יכול להגיד מהשיחה שלנו שהוא חושב על קבוצות פרמיירליג. אמרתי לו שבאנגליה הוא לא ימצא מקום או אוכל טוב כמו באיטליה, אבל כמובן שהפרמיירליג יותר אטרקטיבית".

לא ידוע האם אנריקה מחזיק בהצעות קונקרטיות מקבוצה אנגלית, אך מבט על רשימת הקבוצות הגדולות מראה שרק טוטנהאם מחפשת מאמן לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully