וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "עבור סביליה הגמר הוא נורמלי, עבורנו זה יוצא דופן"

שיאנית הזכיות בליגה האירופית תפגוש את רומא והמאמן הוותיק שלה, שינסה להפוך למאמן הכי מעוטר באירופה (רביעי, 22:00, ספורט1). דיבאלה שב לאימונים וצפוי לעלות מהספסל, נבאס וראקיטיץ' הוותיקים יובילו את הספרדים. מי תזכה בכרטיס לליגת האלופות?

תקציר: סביליה - יובנטוס 1:2/ספורט1

מצד אחד שיאנית הזכיות במפעל ומולה ז'וזה מוריניו השועל הוותיק: סביליה ורומא ייפגשו ביום רביעי (22:00, ספורט1) בגמר הליגה האירופית באצטדיון על שם פושקאש שבהונגריה למשחק על כל הקופה שהמנצחת בו תזכה לא רק בתואר הנכסף, אלא גם בכרטיס לליגת האלופות בשנה הבאה.

אונאי אמרי אומנם כבר לא מאמן את סביליה, אבל גם בלעדיו הקבוצה הצליחה להגיע לגמר ורחוקה ניצחון מזכייה שביעית במפעל. מנגד מתייצבת רומא, שרק בשנה שעברה זכתה בקונפרנס ליג ותנסה להשלים זכייה כפולה בתואר אירופי. סביליה פתחה את העונה בצורה מזעזעת, אבל השתפרה מאוד בליגה המקומית ובדרך לגמר האירופי הדיחה שתי מעצמות כמו מנצ'סטר יונייטד ויובנטוס בחצי הגמר.

"אנחנו כאן בצדק, עשינו דברים היטב", אמר איבן רקיטיץ' במסיבת העיתונאים. "אנחנו צריכים להיות עצמנו, ולשחק מושלם. אין הזדמנויות שניות. הלחץ קיים, אבל צריך לשחק כאילו זה משחק רגיל. ננסה לתת 100 אחוז ולהביא את הגביע".

ז'וזה מוריניו מאמן רומא. רויטרס
יעקוף את טרפאטוני? מוריניו/רויטרס

רומא התגברה בחצי הגמר על באייר לברקוזן וניצחון שלה על סביליה יהווה ציון דרך משמעותי במיוחד עבור ז'וזה מוריניו, שיהפוך למאמן הכי מעוטר באירופה ויעקוף את ג'ובאני טרפאטוני. מוריניו גם רוצה להפוך למאמן הראשון שזוכה בתואר הזה עם שלושה מועדונים שונים אחרי שעשה זאת עם פורטו ב-2003 ומנצ'סטר יונייטד ב-2017.

"זה היה מסע ארוך, ארוך יותר משל היריבה שלנו, כי היא הגיעה מליגת האלופות. מגיע לנו להיות כאן", אמר מוריניו. "אין לנו היסטוריה כל כך גדולה באירופה, אנחנו לא רגילים להיות בגמר, אפילו שהיינו באחד כזה בעונה שעברה. זה היסטורי. נילחם כדי לנצח. אני חושב ששתי הקבוצות הן מצוינות. אל תגידו לי שהתקציב שלנו גבוה יותר. סביליה מאמינה שהיא פייבוריטית בגלל השליטה שלה במפעל. זה בסדר גמור. אנחנו מכבדים את זה. עבורם להיות בגמר הליגה האירופית זה נורמלי, עבורנו זה יוצא דופן".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
לאונרדו ספינאצולה, רומא. מאור אלקסלסי
כשיר ויפתח. לאונרדו ספינאצולה/מאור אלקסלסי

לאונרדו ספינאצולה חזר לאחרונה לאימונים מלאים וצפוי לפתוח במדי רומא, כאשר גם פאולו דיבאלה שב לאימונים ונמצא כשיר למפגש, אך לפי מוריניו "יוכל לעזור לנו 20-30 דקות" ומכאן שהוא צפוי לעלות מהספסל במחצית השנייה. מנגד, לואיס מנדיליבאר מאמן סביליה יהנה מסגל מלא, כאשר אן נסירי ואוקמפוס צפויים לפתוח בהתקפה, ראקיטיץ' הוותיק בקישור ונבאס כמגן ימני.

חסוס נבאס סביליה. GettyImages
יהפוך לשחקן השני הכי מבוגר שמניף את הגביע? חסוס נבאס/GettyImages

הרכב משוער, סביליה: יאסין בונו, חסוס נבאס, לואיק באדה, נמניה גודל, אלכס טלס, פרננדו, איבן ראקיטיץ', לואיס אוקמפוס, אוליבר טורס, בריאן חיל, יוסף אן-נסירי.

הרכב משוער, רומא: רוי פטריסיו, ג'אנלוקה מאנצ'יני, כריס סמולינג, רוג'ר איבנייס, זקי צ'ליק, בריאן כריסטנטה, נמניה מאטיץ', לאונרדו ספינאצולה, לורנצו פלגריני, טמי אברהם, סטפן אל שעראווי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully