וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: כניסה חינם לקהל למשחקים של נבחרת ישראל נשים נגד גרמניה

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 11:42

כניסה ללא עלות תתאפשר למשחקי ההכנה שיתקיימו ב-4 וב-5 ביוני באולם הדרייב אין, שבו יתקיימו משחקי הטורניר מאמצע החודש

לקראת משחקי יורובאסקט 2023 בתל אביב: כניסה חינם למשחקי ההכנה של נבחרת ישראל בכדורסל לנשים מול נבחרת גרמניה שיתקיימו בהיכל קבוצת שלמה. צמד משחקי ההכנה מול נבחרת גרמניה יהוו את ניסוי הכלים האחרון של שתי הנבחרות לקראת השתתפותן באליפות.

משחקי ההכנה יתקיימו ביום ראשון, 4 ביוני, בשעה 21:00; וביום שני, 5 ביוני, בשעה 19:00. ניתן יהיה להגיע לאולם לקראת המשחק ולהיכנס.

נבחרת ישראל כדורסל נשים. איגוד הכדורסל,
נחזיק אצבעות. ישראל/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל תפתח את הופעותיה ביורובאסקט 2023 ביום חמישי (15 ביוני) במשחק נגד בלגיה החזקה (18:15), למחרת ביום שישי (16 ביוני) תשחק נגד איטליה (15:00) וביום ראשון (18 ביוני) יתקיים המשחק האחרון של הבית המוקדם נגד צ'כיה בשעה 18:00. כל המשחקים יתקיימו בהיכל קבוצת שלמה בתל-אביב.

בסיום שלב הבתים הנבחרת הראשונה בכל בית תעפיל לרבע הגמר, האחרונה תודח והקבוצות במקומות 2-3 ישחקו בהצלבה נגד הנבחרות בבית המקביל שכולל את ספרד, מונטנגרו, יוון ולטביה, למשחק אחד מכריע.

איגוד הכדורסל החליט גם הפעם לשמור על מחירים עממיים למשחקי הטורניר, 50 שקלים לכרטיס למשחק (לפני עמלה) עבור כל אוהד של נבחרת ישראל. בנוסף, ניתנת האופציה לקנות מנוי לשלושת ימי המשחקים הראשונים בהנחה. בנוסף לכרטיסים למשחקי הנבחרת, ניתן לרכוש גם כרטיסים למשחקים האחרים שיתקיימו בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully