וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעת אמון: רן קוזו'ך סיכם לעונה נוספת במכבי נתניה

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 9:10

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן ימשיך במועדון, אותו הוא חילץ מהתחתית והעפיל עד לגמר הגביע. אלמוג כהן: "המקצוענות והחריצות שלו תואמים את המטרות שלנו"

תקציר הניצחון 0:3 של בית"ר ירושלים על מכבי נתניה בגמר גביע המדינה/ספורט1

שבוע אחרי ההפסד הכואב בגמר גביע המדינה לבית"ר ירושלים, מאמן מכבי נתניה רן קוז'וך סיכם את תנאיו לעונה נוספת והוא זה שיאמן את הקבוצה גם בעונה הקרובה.

לוואלה! ספורט נודע שאמש (שני) הגיעו הצדדים לסיכום, אחרי שבשבוע האחרון נערכו מספר שיחות בין נציגי המאמן לראשי המועדון. כזכור, בתקופה האחרונה הצהירו גורמים בנתניה שקוז'וך הוא המאמן המועדף עליהם גם לעונה הבאה, זאת לאחר העבודה הטובה שהוא עשה העונה ולמרות האכזבה מההפסד הצורב בגמר.

רן קוז'וך, מאמן מכבי נתניה. מאור אלקסלסי
ימשיך לעונה נוספת. קוז'וך/מאור אלקסלסי

קוז'וך התחיל את העונה שעברה, כעוזרו של בני לם ועבר לעמדת המאמן הראשי אחרי שלם סיים את תפקידו. הוא הצליח להרים את היהלומים, מהמקום הלפני אחרון בטבלה, עד לפלייאוף העליון וגמר גביע המדינה וכאמור זכה להערכה רבה הן בקרב אנשי המועדון והן אצל האוהדים.

בקרוב יחל קוז'וך, בצוותא עם המנהל המקצועי אלמוג כהן, בהכנת הסגל לעונה הקרובה כאשר המשימה הבוערת היא לנסות ולדאוג להשארתם של שני הזרים המצטיינים בוריס אנו ופטריק טוואמסי, שמעוניינים לעזוב ואף זוכים לביקוש רב גם בישראל וגם מעבר לים.

אלמוג כהן אמר לאתר הרשמי על המאמן: "המקצוענות, החריצות, המסירות והאסטרטגיה של רן תואמים את מטרות המועדון ואנחנו בטוחים שרן יוביל את הקבוצה להישגים ספורטיביים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully