וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אח אחד ירד אל הקבר: סיפורו המטלטל של מיגל אנחל טורן

שלושה נרצחו ביריות, אחד במכות. בסוף השבוע איבד בלמה האגדי של ארחנטינוס ג'וניורס אח רביעי שנפל קורבן בבירת הפשע של ארגנטינה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5/ספורט1

בלם ארחנטינוס ג'וניורס, מיגל אנחל טורן, חווה ביום שבת טרגדיה נוספת, ולצערו הרב זה כבר הפך כמעט לעניין שבשגרה.

הפעם ארבעה רעולי פנים שהיו רכובים על שני אופנועים, הגיעו לביתו של אחיו, חוסה סיקסטו טורן. אחד מהם קרא לו בכינוי שלו: "קוקי! קוקי!", וכשחוסה יצא מהדלת, הם חוררו את גופו בשמונה קליעים. הוא מת במקום, עוד קורבן של מלחמות העולם התחתון ברוסאריו - שהגיעו לפני כמה חודשים עד לפתחו של בן העיר, ליאונל מסי.

במשפחת טורן היו שישה אחים. ארבעה נרצחו, שניים בינתיים נותרו בחיים. מיגל אנחל סיפר לא פעם שהכדורגל הציל אותו מחיי פשע וכנופיות, שבזכות הכדור, המגרש והמדים הוא עלה על דרך הישר ועדיין חי ונושם. במקרה שלו לא מדובר בקלישאה חבוטה: ארבעת אחיו שנרצחו הם הוכחה ניצחת.

"היום אני נאלץ להיפרד מאחי הגדול", כתב מיגל אנחל בן ה-34, על אחיו שהיה בן 42 במותו, "כולם היו רוצים שיהיה להם אח גדול שיהיה מוכן להקריב עבורם את חייו. הוא היה כזה. הוא דאג לי מאז שהייתי ילד קטן... אתה היית האדם שהכי שמח בהצלחות שלי, שהכי התגאה במשפחה שלי. נוח על משכבך בשלום קוקי, כולנו סבלנו יותר מדי. אני אוהב אותך".

ברוסאריו נרצחו 129 בני אדם מאז תחילת שנת 2023. מדובר בשיא, אפילו בעיר שנחשבת בשנים האחרונות לבירת הפשע של ארגנטינה

מיגל אנחל טורן, שחקן ארחנטינוס ג'וניורס. Rodrigo Valle, GettyImages
כשהוא אמר שהכדורגל הציל את חייו, זו לא הייתה קלישאה. מיגל אנחל טורן/GettyImages, Rodrigo Valle

הקורבן הראשון מבין האחים היה וולטר טורן, שבאפריל 2010 נורה למוות. וולטר ככל הנראה הסתכסך עם עבריין מקומי, אחד מחבריו של האחרון הגיע למקום וירה בו ברחוב. הוא מת בגיל 32.

עשור חלף ובמאי 2020 נרצח אח נוסף, גבריאל פרנסיסקו. הוכה למוות, לא פחות ולא יותר. החשד הראשוני נפל על שני בני משפחה כשהמניע הוא סכסוך בנוגע למכירת בית. בהמשך דובר על מכות שספג מאנשי כוחות הביטחון ובינתיים ולבסוף היה גם חשד לבעיה רפואית - כשהטענה הייתה שהמכות שספג בשתי הקטטות לא היו מספיק חזקות בשביל להרוג אותו.

באוגוסט 2021 נרצח אח שלישי: לואיס. הוא צעד על מדרכה ברחוב 4200 פוארטו ארחנטינו ונורה על ידי שני אנשים. הוא הובהל לבית החולים ונותח, אבל הרופאים לא הצליחו להציל את חייו. עוד נרצח בסטטיסטיקה של רוסאריו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מיגל אנחל טורן, שחקן ארחנטינוס ג'וניורס. Jam Media, GettyImages
אמו התחשמלה למוות כשהיה בן שנתיים, אביו עבד סביב השעון כדי לפרנס את המשפחה. טורן/GettyImages, Jam Media

משפחתו של מיגל אנחל טורן עברה חיים קשים עוד לפני ארבעת מקרי הרצח. האם התחשמלה למוות כשהכדורגלן היה בן שנתיים ואביו עבד סביב השעות כדי לפרנס את ילדיו. הם עברו לרוסאריו זמן לא רב לאחר מכן והתגוררו בשכונת עוני, באווירה של פשע ורשע.

מיגל שבר את המעגל בזכות יכולת טובה על מגרש הכדורגל. הוא התקבל לאקדמיה של ניואלס אולד בויס, שיחק בה בשנים 2005-2008 והוזמן לנבחרות עד גיל 17 ועד גיל 20. באליפות דרום אמריקה עד גיל 20 ב-2007, שיחק ביחד עם אנחל די מריה, פאפו גומס, סרחיו רומרו, אבר באנגה ואחרים.

בשנים 2008-2010 לבש את מדי סרו פורטניו הפרגוואית ואף זכה איתה באליפות וב-2010 חתם בארחנטינוס ג'וניורס. מאז הוא שם - סמל גדול במועדון שבו דייגו מראדונה התחיל את הקריירה. בעוד כמה שבועות יהפוך לשיאן ההופעות של ארחנטינוס בכל הזמנים. את ציון הדרך הזה לא יראו ארבעה מחמשת אחיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully