וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי לוי מונה למאמן מ.ס. אשדוד: "מבטיח שהאוהדים יהיו גאים"

29.5.2023 / 19:26

לאחר הפרידה מרן בן שמעון, מאמן קבוצת הנוער הוכרז רשמית כמחליפו: "מבחינתי אני מחויב להמשיך בדרך בה הולך המועדון כבר למעלה משני עשורים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5/ספורט1

מ.ס. אשדוד הודיעה הערב (שני) רשמית על מינויו של אלוי לוי למאמן הקבוצה, שעות ספורות אחרי שהודיעה על הפרידה מרן בן שמעון בתום ארבע שנים מוצלחות.

לוי, ששימש בעבר כעוזר המאמן בבוגרים באשדוד, חתם לשנתיים כמאמן הראשי. הוא הצטרף לקבוצת הנוער של מ.ס. אשדוד לפני ארבע שנים, כאשר הייתה בליגה הלאומית, ומאז העלה אותה לליגת העל, הוביל אותה לזכייה בגביע המדינה וכמובן שבשיא ההצלחה לזכייה היסטורית באליפות הראשונה בתולדות המועדון, בזכותה גם השתתפה אשדוד בליגת האלופות לנוער.

אלי לוי מאמן זמני מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
מעתה הוא המאמן הראשי באשדוד. אלי לוי/לירון מולדובן

לוי אמר לאחר החתימה: "בראש ובראשונה אני רוצה להודות למועדון ולעומדים בראשו, ג'קי בן זקן ונוני אלמוזנינו. יש בי התרגשות וציפייה לקראת העונה הקרבה. למועדון יש חזון ברור בכדורגל הישראלי בכלל ובליגת העל בפרט ומבחינתי אני מחויב להמשיך בדרך בה הולך המועדון כבר למעלה משני עשורים. הדבר היחיד שאני יכול להבטיח זה שתהיה כאן קבוצה שהאשדודים יהיו גאים בה, ובכדורגל שהיא תציג. שיהיה לנו בהצלחה - מעתה מדברים רק על המגרש!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully