וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ריקו עדיין מורדם ומונשם: "בינתיים אין שיפור במצבו"

קרלוס סולר ונשיא סביליה הגיעו לבית החולים בו מאושפז שוער פריז סן ז'רמן. ריקו נחבט בראשו אחרי שנפל מסוס, וחולץ ע"י מסוק

משחק האליפות של בנפיקה: ניצחון 0:3 על סנטה קלרה/ספורט1

בספרד מדווחים היום (שני) שעדיין אין שיפור במצבו של שוער פריז סן ז'רמן, סרחיו ריקו, שמאושפז מאז אתמול בבית חולים בסביליה כשהוא מורדם ומונשם. ריקו נפל מהסוס שלו במהלך רכיבה, נחבל בראשו ומאושפז במצב קשה. היום הגיעו לבקר אותו חברו לקבוצה, קרלוס סולר, ונשיא סביליה שבה גדל ושיחק בעבר, פפה קסטרו.

היום נחשפו פרטים נוספים מהאירוע שהתרחש אתמול בבוקר. ריקו שהגיע ערב לפני כן מצרפת ורכב למיסה של יום ראשון בכנסייה, כשלפתע הסוס נבהל מרכב מיול שעבר ליד, הטיל את השוער לקרקע בהפתעה. אחרי הנפילה, הסוס פגע בראשו של השוער. למזלו של ריקו, עדי ראייה מיהרו להזעיק עזרה. בגלל שתנאי השטח לא אפשרו הגעת אמבולנס, מסוק הטיס אותו לבית החולים.

ריקו בן ה-29 עוד ישב שלשום על הספסל כשפריז נפרדה משטרסבורג ב-1:1 בחוץ והבטיחה זכייה באליפות. לאחר מכן הוא קיבל אישור להמריא לביתו, סמוך להואלבה שבאנדלוסיה.

שוער פריז סן ז'רמן, סרחיו ריקו. Eurasia Sport Images, GettyImages
עולם הכדורגל מתפלל לשלומו. ריקו/GettyImages, Eurasia Sport Images

ריקו גדל בסביליה ובזכות ההצטיינות שלו במדיה, הוזמן לנבחרת ספרד, ערך בה הופעה אחת והיה בסגל ביורו 2016. את עונת 2018/19 בילה בהשאלה בפולהאם ואחריה נמכר מסביליה לפריז תמורת 6 מיליון יורו.

בבירת צרפת ריקו שימש בעיקר כשוער מחליף, ובעונה שעברה הוא חיפש צ'אנס לדקות משחק ושיחק כמושאל במאיורקה. את כל העונה הנוכחית העביר על הספסל של אלופת צרפת. בסך הכול הוא צבר במדיה 24 הופעות בכל המסגרות בעונות קודמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully