וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צחי נקש נשאר בהפועל חיפה: "כולנו מאוחדים למען הצלחת המועדון"

29.5.2023 / 17:38

למרות שהודיע על עזיבתו בשבוע שעבר והתעמת קלות עם יואב כץ, מנהל הנוער ואחד הספונסרים הראשיים ימשיך לתמוך ואף התנצל בפני הבעלים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5/ספורט1

סוף טוב, הכל טוב: ארבעה ימים בלבד אחרי שמנהל הנוער ואחד הספונסרים העיקריים צחי נקש הודיע על עזיבה, היום (שני) הודיעה הפועל חיפה על מתווה שהושג בין כץ לנקש, כזה שיאפשר את המשיך שיתוף הפעולה גם לעונת המשחקים 2023/24. לפי ההודעה, בבסיס המתווה הקמת מחלקת שיווק ומרצ'נדייז וחיזוק הבוגרים ומחלקת הנוער.

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. שלומי גבאי
שיתוף הפעולה יימשך. כץ/שלומי גבאי

נקש אף התנצל על חילופי הדברים עם כץ באמצעי התקשורת כשמסר: ""שמח על ההסכמות והמשך שיתוף הפעולה ומודה על כך ליואב. ביחד נוביל את הבוגרים ומחלקת הנוער ושיווק המועדון לשיאים חדשים. באופן אישי, אני מתנצל שמספר אוהדים יצאו מפרופורציות וניצלו את חוסר ההבנות הזמניות כדי לצאת נגד יואב ואת זה אני מגנה בכל תוקף. כולנו עכשיו מאוחדים למען הצלחת המועדון".

הבעלים יואב כץ אמר: "אנו מסתכלים קדימה לקראת שנת המאה ולשם כך החלטנו להרחיב את שיתוף הפעולה לטובת קידום המועדון והצלחתו במיוחד בשנה זו".

כזכור, נקש החליט לעזוב על רקע הגעתו של אורן גולן, לאחר שהתברר שהאחרון יעסוק גם בעניינים מנהלתיים ויהיה אחראי על נושא החוזים. נקש טען שהוא בוחר לעזוב לאחר שהשקיע מעל מיליון שקלים ומכיוון שכץ לא עומד בהתחייבויות מולו, עניין שכעת נפתר והאיום הוסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully