וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי מתקרב להארכת חוזה בבארסה, ששוחחה עם קאנסלו

ב"ספורט" טוענים כי נותרו פרטים אחרונים לסגור לקראת חתימה של המאמן עד 2026. בגרמניה פורסם על מגעים עם המגן שלא יישאר במנצ'סטר סיטי, אך המצב הכלכלי יקשה על הגעתו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5/ספורט1

עדיין נותר מחזור לסיום העונה בליגה הספרדית, אבל האלופה הטרייה ברצלונה כבר מזמן עם הראש בעונה הבאה. מעבר לשיפור הסגל קיים רצון גם להאריך את החוזה של צ'אבי, שהחל בתהליך החזרת הקבוצה לגבהים אליהם התרגלה בעבר מאז שחזר למועדון כמאמן באוקטובר 2021, היום (שני) דווח ב"ספורט" כי הצדדים מתקרבים לחתימה על חוזה לשנתיים נוספות.

מאמן ברצלונה צ'אבי. Alex Caparros, GettyImages
קרוב להארכת החוזה. צ'אבי/GettyImages, Alex Caparros

לפי התקשורת הקטלאנית, המגעים נמצאים בישורת האחרונה ונותרו פרטים קטנים לסגירה כדי שצ'אבי יחתום עד סוף יוני 2026, כשההסכם הנוכחי עמו תקף עד סוף העונה הבאה. עם זאת, ב-"Relevo" טוענים כי הודעה רשמית על כך בכל מקרה לא תצא השבוע.

בתוך כך, באירופה מיישרים קו בטענה שז'ואאו קאנסלו לא ימשיך בבאיירן מינכן בעונה הבאה ומנצ'סטר סיטי תמכור את המגן הימני, שהושאל לאלופת גרמניה במהלך העונה החולפת לאחר שהסתכסך עם פפ גווארדיולה. ב"סקיי גרמניה" דווח כי נערכו שיחות בין בארסה לקאנסלו, אבל ספק אם הקטלאנים יוכלו לעמוד בעלותו לאור הקשיים הכלכליים בהם נתון המועדון. גם ארסנל הוזכרה כקבוצה שמתעניינת בשירותיו של הפורטוגלי שצפוי לעלות כ-70 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully