וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תשחק בעונה הקרובה באולם המועדון ברחוב ביכורים

הירוקים הכריזו על חיבור מחודש של הבוגרים למחלקת הנוער, כחלק מהשינוי יעזבו את רוממה ויקימו אקדמיה לפיתוח שחקנים צעירים. מנהלת הלאומית בתגובה: "מצרים על ההודעה, המעבר יתאפשר רק אם ימולאו כל הדרישות"

מכבי חיפה בכדורסל הכריזה על חיבור מחודש של קבוצת הבוגרים למחלקת הנוער ובאופן סמלי החליטה שהקבוצה תשחק בעונה הקרובה באולם המועדון ברחוב ביכורים.

החלטה זו קשורה לתכניות המועדון להקים אקדמיה לפיתוח שחקנים צעירים במתחם ביכורים והכוונה לחבר את קבוצת הבוגרים לאקדמיה ויצירת אולם ביתי וחם. במקביל, מועדון כדורסל מכבי חיפה עובד על בניית תכניות אימון מתקדמות הכוללות 10-12 יחידות אימון שבועיות, ציוד טכנולוגי מתקדם וצוות מקצועי תחת ניהולו של מאמן הקבוצה עופר רחימי.

עופר רחימי, מאמן מכבי חיפה בכדורסל. מאור אלקסלסי
מרוממה לרחוב ביכורים. רחימי/מאור אלקסלסי

יו"ר מכבי חיפה, אילן בק: "כחלק מהתהליך שהקבוצה הבוגרת עוברת והקמת מערך אימונים מקצועי וחדשני, החלטנו שחשוב שהקבוצה הבוגרת תשחק באולם הביתי שלנו ברחוב ביכורים. ברמת הקהל, מדובר באולם סופר ביתי וחם ואני בטוח שעם תמיכת הקהל סיכויי ההצלחה של הקבוצה יגדלו משמעותית. בנוסף, אנחנו משקיעים המון בפיתוח תוכניות אימון חדשניות בסטנדרט הכי גבוה בישראל. אנחנו יושבים יום יום עם מיטב אנשי המקצוע בישראל ולוקחים השראות ממועדוני כדורסל מהעולם כדי לבנות מועדון כדורסל ברמות הגבוהות ביותר. מבחינת המינויים למשחקים בעונה הקרובה, האוהדים יוכלו לרכוש מנוי בשיטת כל הקודם זוכה, שכן נוציא למכירה סדר גודל של 400 מנויים למשחקי הקבוצה הבוגרת, לצד מנויים נוספים הכוללים מנוי למשחקי קבוצת הנשים שלנו. כמובן, במידה ולמשחקי הקבוצה יהיה ביקוש גבוה מהצפוי, נוכל בכל עת לחזור להיכל הספורט ברוממה, שזמין עבורנו ואליו נחזור יחד עם התקדמות הישגי הקבוצה".

יש לציין שהודעה זו של מכבי חיפה לא התקבלה בברכה על ידי מנהלת הליגה הלאומית, שאף הודיעה: "אנו מצרים על ההודעה החד צדדית של קבוצת מכבי חיפה בדבר המעבר לאולם ביכורים. כפי שהובהר כבר לקבוצה, נציגי המנהלת יקיימו בימים הקרובים סיור באולם ורק אם ימולאו כל הדרישות יתאפשר לקבוצה לקיים בו את משחקי הבית שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully