וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מאוריסיו פוצ'טינו הוצג כמאמן צ'לסי בשנתיים הקרובות

הארגנטינאי ייכנס לתפקיד ב-1 ביולי, כשלפניו האתגר הגדול לשקם את הבלוז אחרי עונת שפל: "מאמן מנצח שעבד ברמות הגבוהות"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי 1:4/ספורט1

המינוי שהיה באוויר כבר מספר שבועות הפך היום (שני) לרשמי: צ'לסי הציגה את מאוריסיו פוצ'טינו כמאמנה החדש, כשהודיעה כי הארגנטינאי בן ה-51 חתם על חוזה לשנתיים אופציה לעונה נוספת וייכנס לתפקיד ב-1 ביולי.

פוצ'טינו יתפוס את המשבצת שמפנה פרנק למפארד אשר שימש כמאמן זמני לבלוז והיה השלישי שעומד על הקווים בעונה אחת, אחרי תומאס טוכל וגרהאם פוטר שנשלחו הביתה לפני כן, כאשר אף אחד מהשלושה לא מצליח להוציא את העגלה מהבוץ ולמנוע מהקבוצה הלונדונית לסיים עונה במקום ה-12, הנמוך ביותר שלה בפרמיירליג זה 29 שנים.

זו תהיה התחנה החמישית בקריירה של פוצ'טינו והשלישית בפרמיירליג, אחרי שהדריך את אספניול, סאות'המפטון, טוטנהאם ופריז סן ז'רמן, שהייתה קבוצתו האחרונה וממנה פוטר בחודש יולי אשתקד.

מאמן פריז סן ז'רמן, מאוריסיו פוצ'טינו. Quality Sport Images, GettyImages
אתגר גדול לפניו. מאוריסיו פוצ'טינו/GettyImages, Quality Sport Images

המנהלים הספורטיביים של צ'לסי, לורנס סטיוארט ופול ווינסטנלי, בירכו על מינויו של פוצ'טינו: "הניסיון, השאיפה למצוינות, יכולות המנהיגות והאופי של מאוריסיו ישרתו את צ'לסי כחלק מהתקדמות המועדון. הוא מאמן מנצח, שעבד ברמות הכי גבוהות, במגוון ליגות ושפות. האתוס, הגישה הטקטית שלו והמחויבות להתפתחות הפכו אותו למועמד הטוב ביותר".

ארבעת בעלי המועדון הוסיפו: "המחלקה הספורטיבית הובילה תהליך חרוץ ומחושב שההנהלה גאה בו. אנו נרגשים מהצטרפותו של מאוריסיו לצ'לסי. מאוריסיו הוא מאמן בטופ העולמי עם רזומה יוצא דופן. כולנו מלאי ציפייה להגעתו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מצד אחד, פוצ'טינו יהיה חייב לדלל את הסגל הצפוף של צ'לסי שהחתימה המון שחקנים בשנתו הראשונה של טוד בולי האמריקאי כבעלים העיקרי, אך מנגד, לאחר שנשפכו כבר מעל 600 מיליון ליש"ט על רכש מאז הקיץ שעבר, במועדון יצטרכו להשקיע עוד על מנת לאפשר למאמן החדש לבנות את הסגל כראות עיניו.

עצם העובדה שצ'לסי לא תשחק במפעל אירופי בעונה הבאה אמורה להקל על ההתאקלמות של פוצ'טינו, שכן הוא ושחקניו יצטרכו לנסוע הרבה פחות ולא יתמודדו עם הלחץ והציפיות בגזרה הבינלאומית, אבל יחד עם זאת, ברור לכל כי דווקא בגלל ההתמקדות במפעלים המקומיים והכסף הגדול שמושקע במועדון, מצופה מהארגנטינאי לזכות בתארים כבר בעונתו הראשונה - אחרת הוא ככל הנראה יפנה את הכסא לבא בתור, כפי שקרה לקודמיו בתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully