וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין אחד באמריקה שמאמין שמיאמי תנצח" - וזה מה שמדליק את באטלר

ההצהרות של הפרשנים שרק מדרבנות את כוכב ההיט, הטראש טוק במפגש הקודם שמחמם את האווירה, וההבנה: לא חשוב מי תנצח, "זה יהיה כדי להניף דגל לבן מול יוקיץ'". הכל לקראת משחק 7 בין בוסטון למיאמי, בו בכל מקרה ייכתב פרק היסטורי בתולדות הפלייאוף

שחקני בוסטון חוגגים את הניצחון במשחק 6 במיאמי/מתוך טוויטר

הלילה (בין שני לשלישי) ב-3:30 זה יקרה: בוסטון ומיאמי יעלו לפרקט ב-TD גארדן, וכל אחת מהן תנסה לכתוב את שמה בדפי ההיסטוריה של ה-NBA. בוסטון רחוקה 48 דקות מהישג חסר תקדים, כשניצחון יהפוך אותה לקבוצה הראשונה בתולדות הליגה שמנצחת סדרה במהלכה נקלעה לפיגור 3:0; מנגד, ההיט יודעים שלמרות ההזדמנויות המוחמצות, הם עדיין בעמדת זינוק טובה להפוך למדורגת 8 השנייה בלבד אי פעם שעולה לסדרת הגמר.

בהתחשב במומנטום האדיר שבנו, הסלטיקס נראים פייבוריטים מובהקים, אבל אם לשפוט על פי הלך הרוח של הפרשנים, למיאמי לא נותר אפילו סיכוי קלוש. "אין אפילו אדם אחד באמריקה שמאמין שמיאמי מסוגלת לנצח את משחק 7", אמר אתמול צ'ארלס בארקלי, ושאקיל אוניל הצטרף: "אני מתחיל לתהות לגבי מיאמי, האם בכלל אפשרי לחזור מדבר כזה ולנצח? הם הפסידו בצורה מאכזבת מאוד במשחק 6, באופן שיכול לשבור קבוצה, על 0.1 שניות.... קשה מאוד להתאושש מזה".

העניין הוא שהלחץ שוב עבר צד, וכעת כולו על הסלטיקס. "אם בוסטון תפסיד, כולם ידברו על הפספוס הגדול שלהם. הם אולי הגיעו למשחק 7, אבל כל הלחץ חוזר להיות עליהם, זה התהפך לחלוטין", הסביר בארקלי.

שחקני בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום, דרק ווייט. רויטרס
המומנטום בצד שלהם, ועכשיו גם הלחץ. בוסטון/רויטרס

ואולי דווקא משחק 7 יהיה ההזדמנות של ג'ימי באטלר לקחת את מה ששלו. אחרי פלייאוף מעורר השראה, מלא בהצגות והתעלויות במאני טיים, באטלר מגיע למשחק 7 בפוזיציה האהובה עליו, עם הגב לקיר. באטלר מאז ומתמיד היה ווינר יוצא דופן, אבל סל הניצחון הדרמטי של דרק ווייט במשחק 6, שהגיע אחרי דקות מופלאות של באטלר כולל 10 נקודות רצופות, לא היה הפעם הראשונה שבה הוא סובל מחוסר מזל. למעשה, מתוך 6 סלי הניצחון שנקלעו אי פעם במשחק הדחה בפלייאוף, באטלר היה בצד המפסיד 3 פעמים. בפעם הראשונה זה קרה בסיבוב הראשון של פלייאוף 2015, אז משחק 4 של שיקגו מול מילווקי הוכרע בסל ניצחון של ג'ריד בייליס; ב-2019 הוא נפרד לשלום מהפלייאוף אחרי שלשת הניצחון המפורסמת של קוואי לאונרד במשחק 7 של חצי גמר המזרח בין טורונטו לפילדלפיה; ושלשום זה קרה לו שוב מול הסלטיקס.

אם לא די בכך, באטלר ומיאמי הפסידו גם במשחק 7 באותו מעמד בעונה שעברה, מול אותה קבוצה. ובכל זאת, באטלר משדר ביטחון מוחלט, יש שיגידו אפילו ביטחון מופרז לפני משחק 7 הלילה. "אנחנו הולכים לנצח את המשחק הזה, אני פשוט יודע את זה", אמר מיד אחרי ההפסד במשחק 6, ובמסיבת העיתונאים לקראת המשחק הלילה הסביר: "אני מאמין שאנחנו מתמודדים בכל פעם עם אותו מבחן, כדי שבסוף נעבור אותו. היינו בדיוק באותה עמדה בשנה שעברה, ואנחנו מסוגלים לעשות את זה. אני פשוט יודע שנעשה את זה. צריך לנצח משחק קשה מאוד-מאוד, באווירה מאתגרת מאוד-מאוד, אבל אנחנו הולכים לעשות את זה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מיאמי היט ג'ימי באטלר ליד שחקן בוסטון סלטיקס אל הורפורד. Adam Glanzman, GettyImages
הטראש טוק כבר התחיל. באטלר מול הורפורד/GettyImages, Adam Glanzman

בארצות הברית מצפים למשחק קשוח וצמוד, כמו משחק 7 טיפוסי, ויודעים שהשחקנים משתי הקבוצות מגיעים טעונים למפגש. במשחק 6 נקלט אל הורפורד בטראש טוק סוער עם באטלר, ותועד כשהוא צועק לעברו: "מאדרפאקר לוזר, אתה לא מפסיק להתבכיין". במקרה אחר נראה ג'יילן בראון נוזף בקייל לאורי: "אתה פאקינג משחק מלוכלך", וגארד מיאמי מגיב לו בעוקצנות.

דבר אחד בטוח: מי שלא תעלה לגמר, תגיע אליו בעמדת נחיתות ברורה. "האליפות הזאת כבר רשומה על שמו של הג'וקר. יוקיץ' הולך לקבל טבעת", הצהיר שאקיל אוניל, "משחק 7 יהיה בסך הכל זה שיכריע מי יקבל את הכבוד להניף מולו דגל לבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully