וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדווין כשיר למשחק 1. קטש: "זכייה באליפות תהיה הישג גדול"

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 19:19

כוכב מכבי תל אביב התאמן לקראת פתיחת חצי הגמר, קטש עדכן שגם ניבו מתקדם לקראת חזרה והזהיר: "חולון בכושר הכי טוב שלה". היליארד בסגל על חשבון מרטין, היידן דלטון נרשם בחולון

תקציר: ריאל מדריד - גראן קנאריה 68:95/ספורט1

הסדרה הראשונה בחצי גמר פלייאוף ליגת העל בכדורסל תצא לדרך מחר (שלישי, 21:00) ביד אליהו, כשמכבי תל אביב שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון תארח את הפועל חולון שסיימה במקום הרביעי. הצהובים, שעברו ברבע הגמר את הפועל באר שבע ללא הפסד, ניצחו את חולון בארבעה משחקים העונה - שלושה בליגה ועוד אחד בגביע ווינר. האלופה הדיחה בשלב הקודם את הפועל גליל עליון, גם כן בצורה חלקה. הסדרה תשוחק בשיטת הטוב משלושה משחקים.

בהיכל הורחבה הרשת שנועדה למנוע השלכת חפצים מהטבעת העליונה לתחתונה, וכעת היא מכסה את יציעים 4-7 שבהם יישבו אוהדי חולון. בשל העלויות הגבוהות הכרוכות בהסרת הרשת ובהתקנתה מחדש, הוחלט במועדון להשאיר אותה עד לסיום העונה.

שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין ליד שחקן הפועל חולון כריס ג'ונסון. דני מרון
חדשות טובות לקטש. בולדווין במפגש קודם עם חולון/דני מרון

אחרי מנוחה ארוכה יותר מהרגיל בסטנדרטים שלה, תגיע מכבי תל אביב לסדרה נגד הפועל חולון רעננה, אך לא בריאה לחלוטין. עודד קטש עדכן שווייד בולדווין יהיה כשיר למשחק הראשון אחרי שערך אימון אתמול, אבל ג'וש ניבו עדיין חסר. בנוסף, דארון היליארד נכלל בסגל על חשבון ג'רל מרטין, יחד עם בולדווין, לורנזו בראון, אלכס פויתרס ובונזי קולסון.

"בסדרות של הטוב מ-3 משחקים, כל משחק הרבה יותר קריטי במשחק. ראינו השבוע את באסקוניה מאבדת את הביתיות, את באיירן מינכן, את אלבה ברלין שכבר הודחה, אז זה אומר שצריך לבוא בשיא המוכנות ושיא הדריכות. זה כמעט כמו משחק נוקאאוט במובן הזה", אמר המאמן, "לא היינו במיטבנו נגד באר שבע, לא באנרגיות ולא בעקביות. אנחנו לא הקבוצה היחידה שיש לה נפילה אחרי איזשהו שיא. אנחנו כבר אחרי יותר מ-80 משחקים העונה, וצריך לעשות מאמץ אחרון. חולון מגיעה למעמד הזה בכושר הכי טוב שלה העונה, במומנטום הכי טוב שלה".

"אנחנו לא רוצים לאבד את האליפות שוב. לא קל לזכות בתואר, אבל זה האתגר שלנו. אנחנו צריכים להבין שבניגוד לתחושות הרגילות שאולי מצפים מאיתנו לזכות באליפות, אני חושב שאם ניקח אליפות זה יהיה הישג גדול בשבילנו. ככה צריך להתייחס למצב שלנו, וככה צריך להתייחס לסדרה הזאת".

על מצבו של ג'וש ניבו אמר קטש: "ג'וש עדיין פצוע, היה לו קרע במפשעה אבל הוא בשלבי החלמה ואני מאמין שעוד כמה ימים הוא יוכל להתחיל לעשות דברים על המגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני הפועל חולון עם שון דאוסון. ברני ארדוב
נכנסו לכושר בדיוק בזמן/ברני ארדוב

אצל הפועל חולון ההתרגשות גדולה. הסגולים, שאמורים להגיע עם כ-1,500 צופים להיכל מחר, נכנסו לכושר מצוין בדיוק בזמן הנכון והם סופרים שישה ניצחונות רצופים לפני פתיחת סדרת חצי הגמר. גיא גודס מקבל לפני הסדרה הרבה שחקנים בכושר טוב, בראשם ג'ו רגלנד ושון דאוסון, ובחולון יודעים שכדי לנצח את מכבי תל אביב, דבר שהם לא עשו בסדרה אך כן במשחק הכרעה ב-2008 בליגה וב-2018 בגביע, הם יצטרכו להיות בשיאם. בקבוצה קיבלו החלטה להישאר עם אותו סגל, משמע שהיידן דלטון נרשם על חשבון ג'אבין דלורייה.

סי ג'יי האריס אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים לשמור על מגמת ההתקדמות שלנו בשבועות האחרונים וזה חשוב שנגיע מפוקסים יותר מתמיד, נהיה אינטנסיביים בהגנה ושבהתקפה נחפש אחד את השני ונשחק קבוצתי. אנחנו במקום טוב לפני חצי הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully