וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באירופה מנתחים: עם החיזוק שבדרך, "מכבי תל אביב תגיע לגבהים חדשים"

הגרעין שיישאר, הדילמות סביב מרטין והיליארד והמאבק המתפתח על פיטר קורנלי: ב"באסקטניוז" ניתחו את עונת היורוליג שעברה על הצהובים, ובטוחים לקראת העונה הבאה - "הפיינל פור מעבר לפינה"

מכבי תל אביב עדיין נמצאת בעיצומו של המאבק להחזרת האליפות בישראל, אבל את עונת היורוליג שלה כבר אפשר לסכם ולהגדיר כהצלחה. ב"באסקטניוז" עשו זאת, וניתחו את העונה שעברה על הצהובים עם מבט לעבר העונה הבאה.

"למרות שההדחה ברבע גמר הפלייאוף עשויה להתפרש בתור הזדמנות מפוספסת של המועדון לחזור לצמרת של הכדורסל האירופי, מכבי עדיין השיגה כמה מטרות לא פחות חשובות בדרך", כתבו. "בראש ובראשונה, היא העלתה את רמת העניין סביב הקבוצה לרמות גבוהות, כמו בימיה הגדולים. עם עודד קטש על הקווים, עם דיוויד בלאט כאיש מפתח במועדון ועם שחקני רוטציה כמו ג'ון דיברתולומאו, רומן סורקין וג'ייק כהן, ברור שהזהות הישראלית בקבוצה חזקה יותר מבשנים עברו. מצד שני, מה שהאוהדים בהיכל מעריכים יותר מכל זה הכדורסל האטרקטיבי ורוח הלחימה שהקבוצה מציגה".

בכתבה ניתחו את הסגל של הצהובים, שאמור להישמר ברובו לקראת העונה הבאה. "נראה שמכבי תל אביב עדיין זקוקה לכמה מהלכים טובים כדי ללכת בדרך של מונאקו ולהפוך לקבוצת פיינל פור. היסודות כבר הונחו, אבל יש כמה החלטות קריטיות לקבל", כתבו, והדגישו את הדילמות סביב ג'רל מרטין, דארן היליארד ואלכס פויתרס עליהם יש לקבוצה אופציות לעונה הבאה.

לורנזו בראון לצד ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
הנשק העיקרי נשאר. בולדווין ובראון/דני מרון

"העתיד של מרטין בקבוצה לא ברור. אם הוא ימשיך, הוא ירוויח שכר לא גבוה וזה יאפשר לקבוצה להתחזק בשני שחקנים פנים מנוסים מוכחים ויקרים יותר. בהנחה שמרטין ימשיך ושג'וש ניבו יישאר בהתאם לחוזהו, מירב המאמצים של מכבי ככל הנראה יפנו למציאת מחליף לפויתרס. אם מכבי תממש את האופציה על פויתרס, הוא ירוויח קרוב למיליון דולר בעונה הבאה. כמו במקרה של דארן היליארד, מדובר בסכום גבוה מדי עבור שחקן משלים. היליארד - גם אם יישאר - ימשיך לקבל תפקיד משני לצד ווייד בולדווין ולורנזו בראון".

בכתבה נכתב כי כפי שדווח בוואלה! ספורט, בראיין אנגולה ותמיר בלאט צפויים להיות ההחתמות הראשונות של הקיץ. "ההכרזות על צירופם יגיעו אחרי שתסתיים העונה בליגת העל", ציינו, ויחד עם זאת הוסיפו: "מכבי זקוקה יותר מכל לשחקן שיתרום בשתי עמדות הפנים וישפר את הקו הקדמי החלש. פיטר קורנלי הוא אחד המועמדים, אבל קבוצות נוספות עוקבות אחריו, מונאקו ביניהן, ומכבי תל אביב צריכה לפעול במהירות אם היא מעוניינת להחתים אותו".

לסיכום כתבו: "למכבי תל אביב יש כבר מאמן לעונה הבאה, הסגל פחות או יותר סגור, והאוהדים כבר מתים לראות את הקבוצה שלהם משחקת שוב ביורוליג. אם הצהובים ינצלו את הפגרה כדי ללמוד מהטעויות של העונה שעברה, מצפה להם עונה מבטיחה מאוד והפיינל פור יהיה ממש מעבר לפינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully