וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הכאוס הניהולי? "תומאס טוכל עשוי להתפטר היום מבאיירן מינכן"

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 11:24

אחרי שנאגלסמן, קאן וסליהמידז'יץ' פוטרו, הפרשן הגרמני הבכיר הפתיע כש"חשף" בריאיון בגרמניה: "טוכל צפוי לעזוב גם הוא, מרצונו"

תקציר: באיירן מינכן זכתה באליפות גרמניה עם ניצחון חוץ 1:2 על פ.צ. קלן/ספורט1

למרות שהצליחו לזכות באליפות ממש במחזור הסיום בזכות הניצחון על קלן וההפסד של בורוסיה דורטמונד, בבאיירן מינכן ממש לא יזכרו לטובה את העונה הזו. כזכור, מיד אחרי הניצחון על קלן, המועדון הודיע שגם מנכ"ל אוליבר קאן וגם המנהל המקצועי חסן סליהמידז'יץ' פוטרו מתפקידם.

אלא שייתכן מאוד שהם לא האחרונים מהצוות המקצועי שיעזבו, כאשר גם תומאס טוכל, המאמן בכבודו ובעצמו שמונה לתפקיד רק בחודש מרץ, יעזוב את תפקידו ולא ימשיך בעונה הבאה. דיטמאר המאן, שחקנה של באיירן וליברפול לשעבר, הפתיע בריאיון שערך לטלוויזיה הגרמנית כשאמר: "אני חושב שאי אפשר לפסול את זה שטוכל יעזוב גם כן. הוא יעזוב מרצונו אבל". אריק מייר, פרשן נוסף בגרמניה הסכים ואמר: "הוא יעזוב את המועדון עד יום שני".

תומאס טוכל, מאמן באיירן מינכן. רויטרס
יעזוב אחרי פחות מ-3 חודשים? טוכל/רויטרס

טוכל עשוי לעזוב בעקבות ההתנהלות המוזרה של באיירן מינכן, שמוקדם יותר כזכור פיטרה באופן תמוה את המאמן המצליח יוליאן נאגלסמן, למרות שזה החזיק במאזן של 100 אחוזי הצלחה בליגת האלופות. לאחר שפוטר מהמועדון, אוליבר קאן סיפר גם שבנהלה לא איפשרו לו לחגוג עם השחקנים את האליפות הדרמטית. האם טוכל יעזוב כדי לא להיות המפוטר הבא? ייתכן שכן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully